مسکو به عنوان پایتخت روسیه از همه نظر برای سفر مناسب است . این شهر جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی دارد ، تفریحات متنوع و پر هیجانی در آن رایج است ، پارک های زیبایی دارد ، مراکز و بازارهای سنتی مختلفی احداث شده و . . این شهر یکی از بهترین های روسیه برای است چرا که گزینه های موجود در مسکو آنقدر متنوع است که گردشگران تور مسکو با هر سلیقه ای در سفر به این شهر می توانند ی مناسب داشته باشند . معروف ترین مراکز مسکو عبارتند از :

مرکز گوم یا گام مسکو

مرکز گوم یا گام از محبوب ترین و بهترین مراکز در مسکو است که به سبب موقعیت فوق العاده اش در قسمت شرقی میدان سرخ ، معماری زیبایش و همچنین ارائه برندهای معتبر روسی و بین المللی در میان مراکز مسکو به شهرت رسیده است . این مجتمع تجاری که در سال 1893 راه اندازی شده همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز بوده و پذیرای شهروندان و گردشگران تور مسکو می باشد . در Gum shopping mall هر آنچه که بخواهید یافت می شود از انواع لباس های مارکدار گرفته تا عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی ، لذا نتیجه مراجعه به این مرکز تجاری می تواند ی دلچسب و فوق العاده باشد .

مرکز  گوم در مسکو روسیه


دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش مسکو ,مراکز ,مرکز ,مراکز , مسکو ,مرکز ,ترین مراکز ,معروف ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رپ نت | سایت رپ | دانلود آهنگ جدید رپ دنیای موبایل و اندروید اینجا همه چی هست هر چی که بخوای تجارت گرام | خرید و فروش محصولات صنعتی بازی های آنلاین یک و چندنفره سربازان ایرانی . اینجا یِک نَفَر زِندِه، زِندِه، مُردِه..