برای اتریوم همانند سایر ارزهای دیجیتال باید طراحی سایت صورت بگیرد. این ارز نیز همانند بیتکوین یک ارز دیجیتال محبوب در میان افراد است که در مقایسه با بیتکوین تازه تر می باشد. در این متن قصد داریم به مقایسه دو ارز بیتکوین و اتریوم و طراحی سایت آنها بپردازیم.

مقایسه طراحی سایت بیتکوین و اتریوم

این دو ارز در دسته ارزهای مجازی قرار می گیرند اما یکی سری تفاوت های اصلی و فرعی بین طراحی سایت این دو قرار دارد.

  • کاربرد: اتریوم چیزی بیشتر از یک ارز مجازی می باشد. بیتکوین بیشتر یک ذخیره ارزی به شمار میاید اما این ارز بعنوان یک سکو یا پلتفرم برای ایجاد قراردادهای هوشمند بکار می رود که می تواند در هوشمند سازی بیشتر ارتباطات و دستگاه ها کمک کننده باشد.
  • امنیت: همانطور که احتمالا می دانید، اتریوم امنیت بیشتری نسبت به بیتکوین دارد. احتمال نفوذ به آن بسیار کمتر از بیتکوین می باشد. این ارز بدلیل نرم افزارهای پیچیده ای که در ان بکار رفته به نسبت از بیتکوین امن تر است.
  • کیف پول: در مقایسه با بیت کوین، اتریوم کیف پول های بیشتری دارد. کیف پول تحت وب، کیف پول موبایل و کیف پول سخت افزاری در دسته کیف پول های آن قرار می گیرد.
  • توکن های دیجیتالی: یکی از مهمترین ویژگی های اتریوم امکان ایجاد توکن های دیجیتالی است. این امکان برای نشان دادن سهام مجازی، دارایی، اثبات عضویت و موارد دیگر استفاده شود. این قراردادهای هوشمند با همه کیف پول ها سازگار هستند. شما می توانید منابع را از وب سایت دریافت و برای نیاز های خود توکن ایجاد کنید.
  • سرعت تراکنش: زمان بلاک در اتریوم کمتر است. زمان بلاک در آن حدود 15 ثانیه می باشد در صورتی که در بیتکوین حدود 10 دقیقه می باشد. بنابراین اتریوم تراکنش های سریعتری نسبت به بیتکوین دارد.
  • پادش دهی: بازه زمانی پاداش دهی اتریوم سریعتر است. بازه زمانی که این ارز پاداش میدهد یک ساله و بیتکوین 4 ساله می باشد.

تفاوت های جزئی و کلی بسیاری بین این دور ارز و طراحی سایت برای آنها وجود دارد، اما با وجود این تفاوت ها در طراحی سایت ارزهای دیجیتال به مرور زمان صاحب جایگاه بالایی در میان افراد جامعه می شوند. انتخاب نوع این ارزها به دید افراد و اهداف هریک در نوع سرمایه گذاری دارد و با توجه به نوساناتی که هر کدام از این ارزها دارند در انتخاب نوع آنها به سرمایه گذاران و استخراج کنندگان کمک می کنند.

متن قبل: طراحی سایت سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت اتریوم ,بیتکوین ,سایت ,طراحی ,مقایسه ,نسبت ,طراحی سایت ,بیتکوین دارد ,زمان بلاک ,قراردادهای هوشمند ,بازه زمانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

asemariblog خوشمزه ترین مزه ها پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان منابع پایدار همه چیز درباره ی جغرافیا فوتو بلاگ فرامرز دهه فجر روزهای سربلندی ونشاط ایران اسلامی مبارک از ما بپرسید