انرژیهای تجدیدپذیر

انرژیهای تجدیدپذیردسته: مکانیک
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 26678 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 549

این کتاب در مورد انرژیهای تجدیدپذیر در 549 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

انرژی های تجدیدپذیر



مقدمه:
انرژی پایدار ، انرژی بی پایان، انرژی بی‌نهایت و انرژی جاوید نیز نامیده می‌شود. انرژی تجدید پذیر جزء همین انرژی است از فناوری‌های استفاده شده برای این منظور می‌توان از انرژی خورشیدی، انرژی باد، انرژی موج، انرژی زمین‌گرمایی، انرژی جزر و مدی، سوخت زیستی اتانول، هیدروژن و نیروی برق‌آبی نام برد.

جهان بی پایان تعداد زیادی از ستارگان و اجرام آسمانی را در خود جای داده است. این ستارگان و اجرام دارای انرژی هستند اگر بتوان این انرژی را از فضا به کره زمین منتقل کرد. تأثیر مهمی در مشکلات مربوط به انرژی بشر خواهد داشت، این انرژی می‌تواند جایگزین قسمت قابل توجهی از سوخت‌های فسیلی شود چرا که سوخت‌های فسیلی به محیط زیست آسیب‌های فراوانی زده است و از طرفی امروزه انرژی اهمیت زیادی دارد.

استفاده از انرژی خورشیدی در فضا می‌تواند آغازی بر استفاده از انرژی‌های بی پایان موجود در فضا باشد. ستارگانی در فضا وجود دارند که ‍‍دمای آنها به ۳۳ هزار درجه کلوین می‌رسد یعنی گرمای فراوان و از آنجایی که گرما صورتی از انرژی است. فعل و انفعالات زیادی در فضا هستند که انرژی آزاد می‌کند با توجه به بحران‌های انرژی حال حاضر جهان، بشر نمی‌تواند نسبت به این مقدار انرژی موجود در فضا بی تفاوت باشد. این قضیه می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های تمام شده برای انرژی شود. از طرفی در شرایط حال حاضر انرژی ارزش بسیاری دارد و می‌تواند موجب تولید ثروت شود.

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

برچسب ها : انرژیهای تجدیدپذیر , انرژی های تجدیدپذیر


شیک فایل , دانلود پروژه های تخصصی انرژی ,فایل ,تجدیدپذیر ,انرژیهای ,می‌تواند ,استفاده ,انرژیهای تجدیدپذیر ,می‌تواند موجب ,قیمت فایل ,سوخت‌های فسیلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

jordyne7h8bih HomePage نمایندگی فروش تعمیر کولر گازی اسپلیت جشنواره سفارشات گلچین شده All you need فلزیاب دفینه | مهندسان معدن یاب اعزام پرستار | پرستار کودک | پرستار سالمند|پرستاران