شرکت های متعتتدی در سطح شهر برای انجام امور حسابداری مانند بستن حسبا اخر دوره مالی امور مالیاتی انبار گردانی و سایر امور حسابداری وجد دارد اما شرکت حسابداری تابان میتواند گزینه مناسب برای شرکتهایی باشد که به حسابدار نیمه وقت و برای حل مشکلات خود احتیاج دارند باشد

شماره تماس 02155806413

ر دنياي امروز كه هر روز شكل تازه اي از ارتباطات اقتصادي به وجود مي‌آيد و افراد و شركتها و مؤسسات با يكديگر در ارتباط مي‌باشند و تغييرات مالي آنها بر يكديگر تأثير دارد و روز به روز اين فعاليت‌ها پيچيده‌تر مي‌شود اين عوامل باعث مي شود كه نقش حسابداري به عنوان فراهم كنندگان اطلاعات مالي با استفاده از استانداردهاي حسابداري براي استفاده كنندگان بيشتر مشخص گردد. نياز روز افزون موسسات و سازمانها به اطلاعات صحيح و بهنگام جهت بكارگيري در فرآيند تصميم گيري مديران، مقوله‌اي اجتناب ناپذير است. در اين راستا سيستم اطلاعات مديريت منبع اصلي ارائه اطلاعات بشمار مي‌آيد. سيستم اطلاعات حسابداري به عنوان مهمترين زير مجموعه اين سيستم، اطلاعات مالي متنوعي را در اختيار استفاده كنندگان اين نوع اطلاعات، خصوصا " مديران هر سازمان" قرار مي دهد. به طور كلي اطلاعات حسابداري بايستي از ويژگي‌هاي خاصي برخوردار باشد تا در فرآيند تصميم گيري مورد استفاده قرار گيرد. ويژگي‌هاي كيفي اين گونه اطلاعات نظير مربوط بودن، و قابليت اتكاء از جمله خصيصه‌هايي است كه بر ميزان بكار گيري اطلاعات به‌موقع (بهنگام) تأثير مي گذارد. در اين مفاله مختصري در مورد تعاريف حسابداري و تاريخچه و انواع مختلف حسابداري و اهميت آن بحث شده است

 

استخدام تهران | «ای استخدام

www.e-estekhdam.com/استخدام-های-تهران/ استخدام حسابدار با تجربه و آشنا به امور دارایی در تهران ۲ دقیقه قبل ۱۳۹۶/۱۰/۰۴. استخدام کارشناس بازرگانی خانم در شرکت دارویی معتبر ۲ دقیقه قبل ۱۳۹۶/۱۰/۰۴. استخدام حسابدار مسلط به سپیدار سیستم در شرکت معتبر غذایی ۳ دقیقه قبل ۱۳۹۶/۱۰/۰۴. استخدام زیگزالدوز تریکو بچه گانه و وسط کار خانم در کرج ۴ دقیقه قبل ۱۳۹۶/۱۰/۰۴.

نرم افزار حسابداری اصناف: شرکت سی سی کام

www.asnafsystem.com/
نرم افزار حسابداری اصناف با در نظر گرفتن مشاغل مختلف، امکاناتی گسترده را گردآوری کرده است تا نیاز کاربران را در امور مالی و بازرگانی برطرف نماید.

همیاران مدیر آریا | Hamyaran Modir

https://hamyaran.com/
شرکت همیاران مدیر آریا طراح سیستم های مالی و حسابداری یکپارچه جدید بهمراه خدمات حسابداری و مشاوره مالی با نرم افزار های جدید مالی حسابداری.

انجمن حسابداری ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/انجمن_حسابداری_ایران
هدف انجمن حسابداری ایران عبارت است از: «گسترش، پیش‌برد و ارتقای دانش و پژوهش حسابداری، توسعه کمی و کیفی دانش‌آموختگان، استادان و نیروهای متخصص و حرفه‌ای حسابداری، و بهبود امور آموزشی، پژوهشی و تخصصی حسابداری ایران» (ماده ۱ اساسنامه). اهم ماموریت‌های انجمن نیز عبارتند از (ماده ۵ اساسنامه):. تشکیل کارگروهای علمی و .

درباره ما - پویان پردازش

www.pooyanpardazesh.com/درباره-ما/
عضو انجمن حسابداران خبره ایران • کارشناس مالی سازمان صنایع ملی ایران • کارشناس رسمی دادگستری در امور حسابداری و حسابرسی • عضو هیئت مدیره در شرکت های دولتی و خصوصی • بازرس قانونی در شرکت های دولتی تحت پوشش سازمان صنایع ملی و خصوصی • حسابرس در موسسه حسابرسی پارس • مشاور و مدیر مالی شرکت گلستان

بهترین گام برای شروع حسابداری و آموزش مالی و مالیاتی و نرم .

hesabdaran1.mihanblog.com/
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - مطالب آموزشی حسابرسی عملیاتی و حسابرسی داخلی و عارضه یابی فرایند ها حسابداری مالی مالیاتی آموزش نرم افزار حسابداری هلو تحریر دفاتر و اظهارنامه و گزارشات فصلی و ارزش افزوده.

مدارک حرفه ای و بین المللی حسابداری را بیشتر . - اخبار .

iranaccnews.com › اخبار › مدارک حرفه ای حسابداری قابل اخذ در ایران
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - در ایران، مرکز آموزش حسابداران خبره، نمایندگی برگزاری آزمون‌ها و نیز دوره های برخی از این مدارک حرفه ای را کسب نموده است. بدین ترتیب، . شرایط شرکت کنندگان دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی( ترجیحاً حسابداری مدیریت اقتصاد) و داشتن زبان انگلیسی. در ضمن، در . مدرکی که مرتبط با حسابداری و امور مالی هستند.

خدمات ما | مؤسسه حسابداری و مالیاتی ثمین حساب سینا

hesina.ir/services/
برگزاری همایش ها و سیمنارهای آموزشی و توجیهی بصورت دوره ای در هر دوره مالیاتی اعم از مالیات ارزش افزوده یا مالیات عملکرد با توجه به تعداد مودیان اقدام به برگزاری همایش و سمینار نموده و در این جلسات اعضای شرکت کننده مسائل و مشکلات خود را در ارتباط با قانون مالیاتهای اداره امور مالیاتی کشور اعلام و مورد بحث و گفتگو راهنمائیهای لازم .

موسسه تراز آذین اروند: صفحه اصلی

ta-arvand.ir/
به نظر شما حسابدار موفق کیست و چه معیارهایی دارد؟ حسابدار موفق کیست ؟ هر فردی در حیطه وظایف و مسئولیتهای خود در تلاش است که با موفقیت های بیشتر به بهترین فرد تبدیل شود. یک دکتر میخواهد که در چند سال آتی یکی از بهترین و حاذق ترین دکتر های بیمارستان و مراکز درمانی اطراف خود شود. یک معلم . خواند بیشتر .

بهترین دانشگاه های جهان در رشته حسابداری و امور مالی |

www.unp.ir/apply/top-universities-accounting.html

۲۴ تیر ۱۳۹۵ - هر ساله موسسه QS برترین دانشگاههای جهان در موضوعات مختلف دانشگاهی را معرفی می کند. این موسسه اقدام به معرفی ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان در رشته حسابداری و امور مالی نموده است که در اینجا ۵۰ دانشگاه نخست ذکر شده اند. این رده بندی ها در انتخاب بهترین مقصد برای تحصیل در رشته حسابداری و امور مالی در دانشگاه های خارج از ..


شرکت حسابداری برای اعزام حسابدار حسابداری ,شرکت ,امور ,مالی ,اطلاعات ,استخدام ,امور مالی ,امور حسابداری ,انجمن حسابداری ,مدارک حرفه ,افزار حسابداری ,انجمن حسابداری ایران ,افزار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیا فری دانلود پرو نیوز | اخبار پر حاشیه و داغ روز ایران بای شیا دانلود نوحه سال 95|مداهی جدید94 |مراسم عزاداری سال 95 باکسر رساله و مطالعات معماری ...اندیشه ی محترم... ثبت دامین