درمان خانگی ملاسما حاملگی گرداوری شد

درمان خانگی ملاسما حاملگی

 

ملاسما یکی از شرایط نامناسب پوستی است که برخی از خانم ها در دوران بارداری خود با آن مواجه می شوند. در برخی از خانم ها شرایط ظاهری ملاسما به گونه ای است که شاید فکر از بین رفتن آن هم بسیار دور از انتظار باشد اما در حقیقت این اتفاق رخ خواهد داد. ملاسما از روی صورت شما پاک خواهد شد به شرطی که از روش های موجود نیز بهره مند شوید. برخی از روش های خانگی برای درمان ملاسما وجود دارد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

در دوران بارداری خود علاوه بر مصرف مرکبات از پوست آنها و همچنین از آب مرکبات تازه برش زده شده بر روی پوست صورت خود قرار دهید. به چنین ترتیبی ویتامین های موضعی نهفته در داخل پوست مرکبات به صورت شما منتقل خواهد شد و در نتیجه می توانید به راحتی از ابتلا به ملاسما پیشگیری نمایید یا سرعت درمان آن را افزایش دهید. سعی کنید بیشتر از میوه هایی استفاده کنید که این میوه ها از ویتامین مهمی همچون ویتامین ث نیز برخوردار باشند.

به غیر از ویتامین ث شما می توانید از ویتامین ای هم در درمان ملاسما بهره ببرید. ویتامین ای به شکل های متنوعی در بازار موجود می باشد اما در رابطه با پوست صورت شما بهترین نوع آن استفاده از ویتامین ای به صورت روغن می باشد. شما می توانید با ماساژ دادن روزانه روغن را به نواحی زیرین از پوست صورت خود انتقال دهید و در نتیجه از تیره شدن پوست صورت خود بر اثر ملاسما جلوگیری نمایید. این روش با تأثیر شگفت انگیز خود راهی برای درمان به شمار می رود.

تأثیر سیب زمینی برای از بین بردن عناصر نازیبا بر روی پوست صورت بر هیچ کسی پوشیده نیست. بسیاری از افرادی که از پوست های سالمی برخوردار هستند برای زیباتر شدن و درخشنده تر شدن پوست صورت خود به استفاده از سیب زمینی می پردازند. در کنار این افراد ، افرادی هم وجود دارند که باید به میزان بیشتری از این مواد بر روی پوست صورت خود قرار دهند زیرا آنها به نوعی لک به نام ملاسما مبتلا هستند که در دوران حاملگی به وجود می آید . این افراد می توانند با استفاده از ترکیب کردن عسل به همراه قطعات سیب زمینی در حالت رنده شده این لکه ها را از روی صورت خود محو نمایند و زیبایی دوباره را به پوست صورت خود نیز ببخشند.

 

بیشتر بخوانید: لک های ملاسما


پزشک صورت ,پوست ,ملاسما ,ویتامین ,درمان ,استفاده ,پوست صورت ,درمان ملاسما ,برای درمان ,دوران بارداری ,خانگی ملاسما ,خانگی ملاسما حاملگی ,درمان خانگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت محسنی بوک نرده آلومینیومی ترکیه آکات Timothyu5heoel Local املاک لنگرود | بنگاه لنگرود | مشاور املاک لنگرود|جاده چمخاله