توناژ قرمز موهای رنگ شده تا یکی دو هفته بیشتر باقی نمی ماند

 

توناژ قرمز موهای رنگ شده فقط تا یکی دو هفته باقی می ماند و بعد از آن با شستن از بین می رود. برای ماندگار کردن توناژ قرمز موهای رنگ شده این روشها را امتحان کنید.


با چه روشی مو قرمز باقی بمانم؟!
«هر وقت خانمی را می‌دیدم كه موهایش را قرمز كرده است، دلم می‌خواست من هم موهایم را به همان رنگ دربیاورم، مخصوصا كه از خیلی افراد شنیده بودم این رنگ چهره‏ ام را جذاب‏تر می‌كند. خلاصه دل را به دریا زدم و موهایم را رنگ كردم اما حیف كه آواز دهل شنیدن از دور خوش است. روزهای اول خیلی از رنگ موهایم راضی بودم اما مشكل از جایی شروع شد كه به حمام رفتم چرا كه هر بار بعد از استحمام رنگ قرمز از روی موهایم از بین می‏رود و مجبورم 10 روز یك بار موهایم را رنگ كنم. این كار به موهایم آسیب خواهد زد اما دلم هم نمی‌آید از این رنگ دست بردارم. نمی‌دانم دیگر چه كار كنم؟» فرقی ندارد پوست‌تان سفید باشد یا گندمی یا سبزه‌رنگ، قرمز یا همان شرابی یكی از پرطرفدارترین رنگ موهایی است كه در كنار خوش‌رنگی دردسرهای زیادی را برای خانم‏ها همراه دارد. اما فراموش نكنید هر مشكلی راه‌حلی دارد، البته این راه‌حل‏های پیشنهادی، كمترین عارضه و آسیب را برای موها به دنبال دارد.
 
برای ماندگاری رنگ موی قرمز از این شامپوها استفاده كنید
رنگ‌های فانتزی در بین برخی از خانم‌ها طرف دارند اما متاسفانه ماندگاری آنها از رنگ‌های معمولی كمتر است. با این حال از این پس با این راهكارها می‌توانید به تثبیت این رنگ‌ها كمك خوبی كنید.

شامپو انار برخی از برندهایی که در ایران تولید می شوند می‏توانند جایگزین شامپوهای رنگ‌ساژ با كمترین آسیب باشند. برخی از شامپوهای رنگ‌ساژ در این مورد یعنی تثبیت رنگ نقش مهمی دارند اما این نقش‌آفرینی برای مدتی جوابگو بوده و پیامد‏های زیان‌باری را ممكن است همراه بیاورد. به همین خاطر بهتر است از شامپوهای گیاهی كه نام برده شد، استفاده كنید.

شاید رنگ موهای‌تان در داخل حمام پاك شود اما بهتر است از ماسك موی انار و ماسك‌های كراتینه استفاده كنید. این ماسك‌ها و لوسیون‌های كمك می‌كنند تا رنگ بعد از حمام روی موها تثبیت شود.
 
این ماسك رنگ قرمزی‌ موهای تان را حفظ می‌كند
شاید برای‌تان جالب باشد كه بدانید ادویه‌ها علاوه بر نقش چاشنی كه در غذا دارند می‌توانند یكی از راه‌های ماندگاری رنگ روی موها باشند اما چطور و چگونه، در زیر به شما توضیح داده شده است:

ماسك تخم‌مرغ و ادویه برای ماندگاری رنگ مو: یک عدد تخم‌مرغ كامل + چهار قاشق غذاخوری روغن زیتون+ چهار قاشق غذاخوری روغن كرچك را مخلوط كرده و با بخار آب حرارت دهید تا ملایم گرم شود، دقت داشته باشید كه نباید داغ شود. دو دقیقه این‏كار را انجام دهید و بعد آن را از روی حرارت كنار بگذارید و سپس یكی از ادویه‌های زیر را بسته به رنگ موی خود به مرور و كم‌كم طی یك دقیقه اضافه كرده و هم بزنید. این مراحل نیاز به حرارت ندارند. بعد از سه دقیقه ماسك شما آماده است پس از خنك شدن می‏توانید آن را روی موها و پوست سر بمالید و به‌خوبی ماساژ دهید و بعد از 30 دقیقه با شامپو آن را بشویید.

ادویه مربوط به هر رنگ:
- برای موی بلوند : پودر زردچوبه نصف قاشق چای‌خوری
- برای موی مشكی : پودر گل میخك نصف قاشق چای‌خوری
- برای موی قرمز : زعفران كه دو رشته آن كافی است و نیاز به خردكردن ندارد.
منبع : مجله سیب سبز
 

   

سایت آموزشی ایران نیو 


ایران نیو قرمز ,موهایم ,موهای ,ماسك ,دقیقه ,موها ,توناژ قرمز ,قرمز موهای ,قاشق چای‌خوری ,چای‌خوری برای ,غذاخوری روغن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جویا باش ، دلنوشته های یک پدر هوادارن رپ برنامه ساز پیشرفته گیوه کلاش اخبار تعطیلی مدارس Haisleyotpt7 WebSite دانلود | Banava persis download ๑۩۞۩๑ گالری عکسفا ๑۩۞۩๑