معرفی کشور  اسپانیا

اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای کشورهای اتحادیه اروپا میباشد .مساحت این کشور در حدود 505992 کیلومتر مربع و بزرگترین کشور اروپای غربی است. این کشور دارای 50 استان که بعضی از آنها خود به یک یا چند استان تقسیم شده اند جمعیت اسپانیا بارشد بالای جمعیت حاصل از موج مهاجرت  روبه رو شده است  به طوری که جمعیت این کشور در سال 2008 میلادی حدود 46 میلیون نفر بوده اما در حال حاضر باتوجه به نرخ رشد وجمعیت مهاجر افزایش چشم گیری داشته است.

شاید برای برخی از ایرانیانی که هنوز پا به دنیای غرب نگذاشته اند کشور اسپانیا برای زندگی تصویری که از زندگی مهاجرین ایرانی در استرالیا در ذهنشان نقش بسته معادل با تفریحات شبانه روزی، حمام آفتاب در کنار دریا و آزادیهای بی حد وحصر باشد.

اما تجربه زندگی در استرالیا با تصورات مهاجر پیش از مهاجرت برخلاف ظاهر فریبنده ای که ممکن است داشته باشد کار چندان ساده ای نیست و از بسیاری جهات سخت تر از زندگی در ایران است.

خصوصیات مردم اسپانیا

در مورد خصوصیات و اخلاق مردم اسپانیا باید گفت که بررسی ها نشان میدهند کشورهایی که به زبان اسپانیایی و انگلیسی صحبت میکنن بسیار عاطفی و شاد هستند.بر گزاری جشن ها و فستیوال ها و شاد بودن از مهمترین بخش های فرهنگی و اخلاقی مردم این کشور میباشدو همیشه برحسب اخلاق خوبی که دارند از میهمانان خارجی برای شرکت در جشن هایشان استقبال میکنند.

کشور اسپانیا با اینکه زیاد پهناور نمیباشد اما دارای زیبایی منحصر به فردیست و سواحل آفتابی این کشور از جاذبه های دیدنی آن میباشد.اسپانیا مناطق دیدنی بسیاری دارد که مناطق و شهر های دیدنی و پر جاذبه اسپانیا شامل بسالو  (که دارای مجموعه های تاریخی بسیاراست .مانند  پل فلوویا ) کودییرو (جهت ماهیگیری و بازدید از کلیسای تاریخی این شهر)بارسلونا( به دلیل دارا بودن سواحل آفتابی و آبو هوای ملایم ) گرانادا (دارای میراث  اسلامی مانند الحمرا و البیازین)و مادرید (دارای کاخ های سلطنتی و باغ های همجوار سباتینی قدیمی) مالاکا ( محل تولد پیکاسو و دارای سواحل طلایی و شنی زیبا)و


تحصیل خارج از کشور کشور ,اسپانیا ,دارای ,زندگی ,دیدنی ,سواحل ,کشور اسپانیا ,سواحل آفتابی ,مردم اسپانیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پله های دانش maianhgob MyIcons ~ دانلود آیکون فیلم و سریال آموزشی-تفریحی موزیک , آهنگ کاایکس اس فلزیاب،کاایکس اس طلایاب،کاایکس اس گنج یاب ܓ✿خلوتگه دلܓ✿ english sadi 4 tabriz118