بهترین شاسی بلند سال ۲۰۱۸

سانگ یانگ رکستون G4 توانست از میان 90 شرکت کننده در 7 دسته بندی لقب بهترین خودرو آفرود را از آن خود کند و علاوه بر آن جایزه ارزنده ترین قیمت خودرو شاسی بلند آفرود را نیز بدست آورد و در نهایت با عنوان بهترین شاسی بلند دو دیفرانسیل سال 2018 جایزه اصلی را بدست آورد.

به گفته نویسنده مجله 404 که بیش از 25 سال است که به بررسی و انتخاب بهترین خودروی سال در کلاس های شاسی بلند و پیکاپ ها می پردازد : این خودرو به دلیل استایل خوب ، ترکیب کیت بدنه خوب ، کیفیت بالای مواد استفاده شده از ارزش قیمتی بالاتری نیز برخوردار است.

جالب است بدانید که رکستون جی 4 توانسته است جایزه بهترین خودرو آفرود را در برابر شرکت کنندگانی مانند: تویوتا لندکروز، جیپ رانگلر ، لندروور دیسکاوری و واکسهال اینسیگنیا بدست آورد و مدیر عامل سانگ یانگ موتور بریتانیا در این خصوص  اظهار کرده که بدست آوردن چنین لقبی برای خودرویی که کمتر از 4 از معرفی آن میگذرد در مقابل چنین رقبایی بسیار چشمگیر است.

این خودرو به زودی توسط رامک خودرو معرفی خواهد شد.

تصاویر خودرو

سانگ یانگ رکستون جی 4

سانگ یانگ رکستون جی 4 سانگ یانگ رکستون جی 4سانگ یانگ رکستون جی 4  سانگ یانگ رکستون جی 4 سانگ یانگ رکستون جی 4


سایت خودرو خودرو ,شاسی ,بدست ,آورد ,آفرود ,جایزه ,شاسی بلند ,بدست آورد ,بهترین شاسی ,خودرو آفرود ,سانگ یانگ ,بهترین خودرو آفرود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

6167 کارآفرینی کانال تلگرام خبر فوری بی بی سی فارسی بیمه شخص ثالث و بدنه مظنه ی قیمت طلا زندگی مردگان چگونه است؟! شماره پسر تهرانی خرید اینترنتی siscocity