کمپ پیش ساخته پانلی : به اتاقک های از پیش تولید شده گفته می شود که برای استفاده و  سکنی گزینی مناسب با نوع مکان , کاربرد , شرایط آب و هوایی و مورد استفاده ی عموم افراد قرار می گیرد . دیواره های کمپ پیش ساخته پانلی از جنس پانل می باشد و چیزی که آن را  از دیگر کانکس ها متمایز می کند روش ساخت دیواره های سازه است .

کمپ پیش ساخته پانلی

کمپ پیش ساخته

بیشترین کاربرد کمپ پیش ساخته پانلی استفاده از آن در مناطق عاری از امکانات ساخت و ساز و مناطق دور افتاده و صعب العبور است . دیواره های کمپ پیش ساخته پانلی دارای اندازه ها و ابعاد وجنس های مختلفی ساخته می شود از لحاظ عایق نیز به دو نوع مدل عایق پلی استایرن و عایق پلی اورتان استفاده می شود .

طراحی و ساخت کمپ پیش ساخته پانلی به این طریق می باشد که ابتدا بایستی نقشه و مدل کمپ پیش ساخته طراحی و سپس پی سازه  بعداز تعیین شدن ستون ها ساخته می شود و بعد تیرریزی ها و پنجره و درب و پانل ها نصب می شود و بعد از آن اقدام به نصب تاسیسات برق و آب می کنند .


کانکس, کانکس , کانکش | قیمت کانکس ساخته ,پانلی ,کانکس ,استفاده ,عایق ,دیواره ,ساخته پانلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورجا MEDICINE خبرگزاری والیبال ، خبرها روز والیبال ایران و جهان دیپلم موسیقی نمای خشک صدای ما ٫ صائب تبریزی فروشگاه کیف و کفش السا Decor Oops! پاسخ سوالات , عکس و داستان