کانکس ساحلی : همانطور که از نام این کانکس مشخص است ، از این کانکس در کنار سواحل استفاده می شود ، کانکس ساحلی دارای ویژگی های خاصی می باشد که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از آن ها می پردازیم ، با آربی کانکس همراه باشید:

کانکس ساحلی

مقاومت در برابر رطوبت

مهمترین ویژگی کانکس های ساحلی مقاومت بالای آن ها در برابر رطوبت و زنگ زدگی می باشد ، بدین منظور برای ساخت آن ها از ورقه های PVC (کانکس پی وی سی) و عایق بندی یا استفاده از چسب ها و ایزوبام های مخصوص ، استفاده می شود.

نمای ظاهری

کانکس هایی که به صورت کانکس گردشگری و ارائه خدمات به آن ها مورد استفاده قرار می گیرند ، با استفاده از ورقه های کامپوزیت و … به صورت کاملا سفارشی طراحی و ساخته می شوند.

انواع کانکس ساحلی

کانکس های ساحلی در دونوع زیر در شرکت آربی کانکس ارائه می شوند :

کانکس ساحلی گردشگری

این نوع کانکس ها در کنار سواحل و جزایر گردشگری برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران می باشد که دارای کاربرد های مختلفی بوده و به صورت کاملا سفارشی ساخته می شوند.

کانکس ساحلی صنعتی

این نوع کانکس ها نیز بیشتر در سواحل ماهیگیری ، جهت نگهداری لوازم ماهیگیری ، لوازم تعمیر و نگهداری کشتی ها ، تور های ماهیگیری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت , و کانکس ساحلی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت , و کانکس ساحلی ، می توانید با کارشناسان آربی کانکس تماس بگیرید.


کانکس, کانکس , کانکش | قیمت کانکس کانکس ,ساحلی ,استفاده ,شوند ,قیمت ,ماهیگیری ,کانکس ساحلی ,آربی کانکس ,کاملا سفارشی ,شوند کانکس ,قیمت , کانکس ساحلی ,شوند کانکس ساحلی ,صو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مارشال | متفرقه ترین وب ایران کاربست فناوری در یادگیری دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم اخبار چاپ کارت، کارت پرینتر، ریبون و مواد مصرفی کسب وکار اینترنتی تست قانون محاسبات عمومی کشور اینجا همه چی هست انجام پروژ های اندروید گلشن چت| چتروم گلشن |چت گلشن