اصول طراحی بسته بندی 

بسته بندی هر کالایی پوششی است که بیانگر محتوای درون است ، لباس تشبیه درستی از بسته بندی است و حتی از محتوای درون بسته نیز اهمیت بیشتری دارد . بنابراین باید تولید کنندگان به بسته بندی توجه ویژه داشته باشند . حتی با وجود ارائه ی یک محصول با کیفیت اگر به گرافیک و طرح و رنگ  لیبل بسته بندی توجه نشود نمیتوان به میزان مطلوبی داشت . اتفاقی که همواره در کشور ایران تکرار می گردد و هیچ استراتژی دقیقی برای غلبه به این ضعف پیش بینی نمی شود. بسته بندی یکی از زیر مجموعه های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالاو طراحی و گرافیک بسته، بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است .

 

طراحی بسته بندی محصولات

امروزه طراحان بسته بندی ها این حرفه را به صورت جدی و حرفه ای دنبال می کنند و اهمیت بسته بندی بیش از پیش شده است . طراحی یک  لیبل بسته بندی  نیاز به آگاهی و تحقیقات فراوان دارد تا بتوان متناسب با نیاز مشتری بسته بندی را ساخت که بتواند مشتری را جذب کند . بنابراین یک طراح بسته بندی بایستی به طور کامل شخصیت افراد را بشناسد و از تمایلات آنها آگاه باشد .

 

 

هولوگرام بسته ,بندی ,طراحی ,بسته بندی ,طراحی بسته ,محتوای درون , لیبل بسته ,بسته بندی  منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یکم بیشتر بمون ربات وبلاگ جدید فروشگاه فالک بهترین ها از همه چیز و همه جا دانلود برنامه پاکدست|مرجع مداحی و سخنرانی آپشن خودرو | گندم کار خرید حوله زیبا فروشگاه مرکزی , نمایندگی محصولات اخوان | اخوان جم