اصول طراحی بسته بندی
بسته بندی هر کالایی پوششی است که بیانگر محتوای درون است ، لباس تشبیه درستی از بسته بندی است و حتی از محتوای درون بسته نیز اهمیت بیشتری دارد . بنابراین باید تولید کنندگان به بسته بندی توجه ویژه داشته باشند . حتی با وجود ارائه ی یک محصول با کیفیت اگر به گرافیک و طرح و رنگ لیبل بسته بندی توجه نشود نمیتوان به میزان مطلوبی داشت . اتفاقی که همواره در کشور ایران تکرار می گردد و هیچ استراتژی دقیقی برای غلبه به این ضعف پیش بینی نمی شود. بسته بندی یکی از زیر مجموعه های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالاو طراحی و گرافیک بسته، بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است .
طراحی بسته بندی محصولات
امروزه طراحان بسته بندی ها این حرفه را به صورت جدی و حرفه ای دنبال می کنند و اهمیت بسته بندی بیش از پیش شده است . طراحی یک لیبل بسته بندی نیاز به آگاهی و تحقیقات فراوان دارد تا بتوان متناسب با نیاز مشتری بسته بندی را ساخت که بتواند مشتری را جذب کند . بنابراین یک طراح بسته بندی بایستی به طور کامل شخصیت افراد را بشناسد و از تمایلات آنها آگاه باشد .
هولوگرام بسته ,بندی ,طراحی ,بسته بندی ,طراحی بسته ,محتوای درون , لیبل بسته ,بسته بندی منبع
درباره این سایت