همونطور که میدونین هندوستان کشور بزرگ و پر طرفداریه. در اینجا فرهنگ های مختلف در صلح و آرامش کنار هم زندگی میکنن. خب قبل از سفر به هند بد نیست اگه با تاریخ هند کمی آشنا بشین.

 

تاریخ هند

هند سرزمین تمدن باستان می باشد. ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هند در نتیجه تاریخ غنی هند بهبود یافته است. تاریخ از تمدن دره ایندوس آغاز می شود که در شمال غربی شبه قاره هند از 330 سال پیش از میلاد گسترش یافته است. این تمدن دوران برنز در اوایل هزاره دوم قبل از میلاد از هم فرو پاشید. در قرن پنجم، بخش های بزرگی از هند تحت حمایت آشکوا متحد شدند. او دین بودایی را در سراسر هند رواج داد. تحت سلطه موری ها، هندوئیسم شکل گرفت.

در قرن هشتم اسلام به هند آمد و در قرن یازدهم سراسر هند را فرا گرفت. قدمت حضور اروپا در هند به قرن هفدهم می رسد و در بخش دوم این قرن، سلطنت مغول شروع به فروپاشی کرد و راه را برای ایالت های هندی هموار کرد.پس از تقسیم شدن حاکمیت هند و پاکستان، هند استقلال خود را در سال 1947 بدست آورد.

 

 

 


دنیا گردی تاریخ ,تمدن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

{محمد نصيري خنجشت} MEDICINE مایک وان؛ دانلود آهنگ و فیلم جدید سیستم های امنیتی و حفاظتی fatimamode خرید کاشی و سرامیک officenavak نی نی تخفیف ویژه