رتبه بندی دانشگاه های ایتالیا

رشته های مختلف هنری در تمام دوره ها علاقه مندان خاص به خودرا دارد .در این میان ایتالیا بعنوان کشوری که دارای دانشگاه ها و آکادمی های متعدد است همواره مورد توجه افراد مختلف که میخواهند تحصیلات آکادمیک در زمینه های هنری داشته باشند قرار گرفته است.

دانشگاه هنر ایتالیا

برای تحصیل در دانشگاه های هنر ایتالیا بسته به نوع هنر مثلا رشته نمایش،مد وفشن، هنرهای تجسمی،موسیقی وچندین رشته دیگر  روش خاصی از آموزش در نظر گرفته شده است.که بعد از فراغت از تحصیل مدارک معتبری به دانشجویان در رشته های مختلف هنری اعطا میشود.


کشور ایتالیا دارای دانشگاه های معتبری با رتبه های برترجهانی در زمینه پزشکی میباشد که از این طریق زمینه تحصیلات عالیه را برای دانشجویان خود فراهم میکند. چها واحد آموزش عالی بعنوان بهترین دانشگاه های پزشکی ایتالیا در حال فعالیت هستند از جمله: دانشگاه ساپینزا در رم،پاویا، پادووا و تور ورگیت در رم. این دانشگاه ها دوره پزشکی را به زبان انگلیسی برگزار کرده و مدرک بین المللی ارائه میکنند.


 دانشگاه سیه نا ،پلی تکنیک تورینو و دانشگاه فلورانس در زمینه مهندسی –معماری و طراحی و  نیز دانشگاه بولونیا که در زیر مجموعه  گروه فناوری (فنی-مهندسی)خود گروه های معماری ،علوم کامپیوتر ومهندسی، کشاورزی و مهندسی صنایع ،برق و الکترونیک و علوم قضایی را دارد ،در شمار دانشگاه های مهندسی ایتالیا بشمار میروند.


از قدیمی ترین دانشگاه های ایتالیا دانشگاه میلان میباشد که در پایتخت ایتالیا واقع شده و نیز بزرگترین دانشگاه فنی در این کشور است که مطایق رده بندی وزارت علوم کشورمان ، این واحد آموزشی جزء دانشگاه های درجه یک در این کشور پذیرفته شده است. این دانشگاه رتبه ی اول در خود کشور ایتالیا در رشته های :مهندسی برق و الکترونیک ، مهندسی شیمی ، مهندسی راه و ساختمان و سازه را دارد.


تحصیل خارج از کشور دانشگاه ,ایتالیا ,مهندسی ,رشته ,کشور ,زمینه ,کشور ایتالیا ,دارای دانشگاه ,مختلف هنری ,بندی دانشگاه ,رتبه بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چرم پایتخت معرفی سایت های مفید املاک شمال ایزدی اموزش و ترفند استودیو طراحی گیلیون ارزان کده بازی های پلی استیشن