هزینه  زندگی در فرانسه

هزینه  زندگی در فرانسه به دو بخش تقسیم بندی می شود:

هزینه  تحصیل در فرانسه و هزینه  زندگی در فرانسه که این دو مورد با توجه به شیوه ی زندگی افراد متفاوت می باشد.معمولا ملت ساکن در فرانسه بابت هزینه ی تحصیل کردن به مشکل برخورد نمی کنند زیرا اکثر دانشگاه های فرانسه به صورت رایگان میباشد و باقی دانشگاه ها هزینه ی کمی را بابت تحصیل دریافت می کنند که بنا بر رشته ی تحصیلی و نوع پوشش تامین اجتماعی با توجه به انتخاب خود افراد بین 100 تا 400 یورو در نوسان است.

 اگر به صورت خانوادگی و به کشور فرانسه مسافرت می کنید هزینه ی اجاره خانه در فرانسه بین 700 تا1000 یورو در ماه می باشد.هزینه ی تهیه ی مسکن در فرانسه به صورت میانگین بین200 تا300 یورو است.

 

هزینه ی خوردو خوراک

مردم در اکثر نقاط دنیا این تصور را دارند که چون غذاهای فرانسوی خوش رنگ و لعاب هستند گران هم هستند.دلیل این تصور شاید به این دلیل است که انها برای وعده های غذایی خود ارزش زیادی قائل هستند.در صورتی که هزینه ی خورد و خوراک در فرانسه گران نیست. در شهر پاریس یک فرد در ماه در حدود 200تا250 یورو صرف غذا می کند.

یک شیوه ی بسیار خوبی که مردم فرانسه برای تهیه ی مواد غذایی استفاده می کنند سوپر مارکت ها می باشند.سوپرمارکت Leclerc یک سوپرمارکت ارزان و مناسب برای تهیه ی مواد غذایی است.

 

هزینه ی حمل و نقل در فرانسه

در فرانسه همانند دیگر نقاط جهان مردم از وسایل حمل و نقل متفاوتی برای رفت و امد خود استفاده می کنند.

هزینه ی ماهانه ی رفت و امد با اتوبوس یا مترو به طور میانگین 17 تا33 یورو است.

هزینه ی حمل و نقل با تاکسی در فرانسه و به ویژه در پاریس به نسبت ارزان تر است (مقداری در حدود 7 تا 10 یورو برای هر کیلومتر)

 

زندگی در پاریس

پاریس یکی از شهرهای زیبای جهان در کشور فرانسه است که در زمینه های اقتصاد،فرهنگ،تفریح و علم در جهان پیشرو می باشد.در شهر پاریس به صورت ماهانه بین 1050 تا1200 یورو که گاهی برای مسکن و گاهی برای اقامت دانشجویی میباشد.پاریس بزرگ ترین شهر اروپا از نظر اقتصادی میباشد که بیشترین تولید ناخالص داخلی یعنی در حدود533 میلیارد یورو را داراست.

زندگی در پاریس با توجه به جمعیت زیاد این شهر و هزینه های ناشی از تهیه ی مسکن ان برای همه ی مردم اسان نیست.

 

جاذبه های گردشگری

برج ایفل:این برج در کنار رود سن میباشد که نماد جهانی فرانسه شناخته میشود.عملیات پی ریزی ان از سال1887 شروع و تا سال1889 به پایان رسید.این برج به عنوان نمایشگاه بین المللی پاریس شناخته شده است.

خیابان شانزلیزه:این خیابان دارای سینماها،کافه ها و گاه های لوکس میباشد.نام این خیابان به معنای دشت لیزه میباشد.

 

طاق نصرت:یک تقاطع میباشد که به بزرگ ترین تقاطع جهان معروف است و به 12 خیابان منتهی میشود.تقاطع طاق نصرت به دست ناپلون در سال1806 ساخته شد.


تحصیل خارج از کشور فرانسه ,هزینه ,پاریس ,یورو ,زندگی ,میباشد ,هزینه  زندگی ,بزرگ ترین ,گاهی برای ,برای تهیه ,کشور فرانسه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

cebookPas shop شرکت نظافتی رسام پاک هوادارن رپ دنیای هنر دانلود رایگان مقاله9 دنیا مدرسه اخلاق اولیا و مربیان