استاندار خراسان رضوی با حضور در برنامه زنده رادیویی گفتگوی دولت و مردم در صدای استان، به بیان اخرین خبرها در خصوص پدیده و میزان پرداخت.

 

استاندار خراسان رضوی با حضور در برنامه زنده رادیویی گفتگوی دولت و مردم در صدای استان، به تشریح برخی از اقدامات دولت تدبیر و امید پرداخت.

علی رضا رشیدیان در این برنامه گفت: شرکت پدیده امروز تقریبا تمامی مسائل آن حل شده است و مشکل نهایی آن با شورای عالی شهرسازی که بر سر ارتفاع سازه اصلی آن بود نیز مرتفع شد و مقرر گردید در 32 طبقه این سازه احداث و موضوع مصوب و ابلاغ شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این شرکت سهامی خاص از سویی اقدام به عرضه سهام به صورت عام کرده بود؛ سهام متعلق به شرکتی که دارایی هم نداشت، اظهار داشت: با تمهیدات و اقدامات قانونی و همکاری دستگاه قضایی این مال به سهامداران اصلی بازگشت و چرخه سهام این شرکت که پیش از آن 22 درصد متعلق به مردم و 80 درصد مربوط به تعداد محدودی سهامدار خاص بود که امروز 80 سهام در اختیار مردم بوده و 20 درصد باقیمانده در اختیار شرکت ابنیه، و در نهایت متعلق به مردم است.

رشیدیان عنوان کرد: طی این مدت تلاش شد مشکلات قانونی پروژه پدیده در بحث تملک و دریافت موافقت های اصولی و مجوزهای ساخت وساز هم با نهادهای و دستگاه های قانونی حل شود که وقت و توان و انرژی زیادی از استان و کشور را درگیر کرد.

 

ادامه


اخبار اقتصادی فوری مردم ,سهام ,شرکت ,پدیده ,متعلق ,قانونی ,استاندار خراسان ,خراسان رضوی ,گفتگوی دولت ,صدای استان، ,زنده رادیویی ,زنده رادیویی گفتگوی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن اف ال یونگ Adyclip سایت سرگرمی و تفریحی ایمن سنگ شکن دانلود کلیپ جدید اخبار نجاری و نساجی Ahmad1392 مجله سنگهای قیمتی رنگی درست کنیم PARS ART