1- ساحل ام سقیم 

ساحل ام سقیم یک ساحل شنی جذاب است که نمایی خیره کننده ای از برج العرب دارد . این ساحل یک مقصد بسیار محبوب برای قایقرانی است . ساحل ام سقیم 10 کیلومتر (16 کیلومتر) از مرکز شهر فاصله دارد و به راحتی با ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است . نزدیکترین ایستگاه مترو اولین بانک خلیج در خط قرمز است . این ساحل پناهگاه ها و امکانات حمام دارد و برای ساکنان جمیرا و مهاجران غربی بسیار محبوب می باشد .

2- ساحل کایت

این ساحل در بین کایت سواران ، فوتبال و والیبال دوستان بسیار محبوب است . این ساحل با عنوان Wollongong Beach نیز شناخته شده است ، زیرا در پشت دانشگاه Wollongong قرار دارد . کشش ساحل بی نظیر است و مکانی برای لذت بردن از آفتاب می باشد . در هنگام رفتن به این ساحل کلاه ، تشک ، حوله ، عینک آفتابی و کرم ضدآفتای فراموش نشوذ .   

3- ساحل ال ممزر 

پارک ساحلی آل ممرز مساحتی معادل 106 هکتار دارد که شامل مناطق بزرگ پیک نیک ، یک آمفی تئاتر ، استخر شنا ، زمین بازی کودکان ، مناطق غذاخوری و کباب کردن ، پارک ها و حوضچه های ساحلی است . یکی از ویژگی های اصلی این پارک پنج ساحل روباز با نجات غریق ، برج نگهبانی ، اتاق های تعویض لباس و سایه بان می باشد . 

4- ساحل بلک پالاس

ساحل بلک پالاس بین هتل برج العرب و پالم جمیرا قرار دارد . در میان هتلهای 5 ستاره ، این ساحل آرام و خصوصی به کسانی پیشنهاد می شود که به دنبال آرامش خاصی هستند و نمایی بسیار زیبا از پالم جمیرا  و برج العرب را می توان از این ساحل بی نظیر دید .   

5- ساحل جی بی آر 

جی بی آر ساحل اصلی دبی است که به دلیل محبوبیت آن در میان گردشگران روسی به طور رسمی به عنوان ساحل روسیه شناخته شده است . سواحل سرسبز ، شن و ماسه سفید ، مسیر 1.8km برای پیاده روی ، دوش و توالت عمومی و گاه های غذایی و نوشیدنی 24 ساعته از ویژگی های این ساحل هستند .   
سفر به دور دنیا ساحل ,پارک ,جمیرا ,محبوب ,العرب ,بسیار محبوب ,پالم جمیرا ,قرار دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

botik آموزش و آشنایی با زبان های برنامه نویسی و گرافیک مجله آموزشی برنامه نویسی برای بازار کار بی نام مجله طراحان سایت هر چی که بخوای املاک کارخانه