بازار ایران و برنامه های لیفان

لیفان

کمپانی قطعات یدکی لیفان نامی شناخته شده برای ما ایرانیان است. شرکتی که با مدل 520 وارد دنیای خودروسازی شد و از اوایل حضورش در بازارهای جهانی، به ایران هم آمد تا نخستین محصول را توسط کرمان موتور در ایران عرضه کند. اما اکنون و در سال 2015 لیفان که دهمین سال خودروساز شدن خود را جشن می‌گیرد، فاصله زیادی از آن روزهای خود دارد. هرچند که هنوز هم نه در بازارهای جهانی و نه حتی در بازار خود چین حرف زیادی برای گفتن در برابر رقبای هم‌وطن و خارجی‌اش ندارد، اما آن‌طور که به نظر می‌رسید لیفان در حال برداشتن گام‌های بلندی برای ارتقای محصولات و تبدیل شدن به یک خودروساز معتبر و قابل اطمینان جهانی است.

قطعات لیفان

ایران یکی از بازارهای مهم و بزرگ لوازم یدکی لیفان است و بنابراین طبیعی است که لیفان توجهی ویژه به بازار کشور ما داشته باشد. بر این اساس با همکاری شریک تجاری خود، یعنی کرمان موتور، قصد دارد که به‌زودی به پرتیراژترین خودروساز خارجی بازار ایران تبدیل شود. به همین دلیل و به‌منظور گسترش همکاری بین لیفان و کرمان موتور، هیاتی بلندپایه از مدیران ارشد کمپانی لیفان به رهبری آقای مین شانگ مدیرعامل و مالک کمپانی لیفان در آذر ماه سال جاری وارد ایران شدند تا ضمن بازدید از خطوط تولید و امکانات کرمان موتور، مذاکراتی را نیز جهت افزایش تولید و برنامه‌های پیش رو با مسئولین کرمان موتور داشته باشند.
.

لوازم لیفان

مدیرعامل لیفان، با اشاره به تجربه موفق همکاری با یک خودروساز بخش خصوصی در ایران اضافه کرد: در آخرین جلسه با مدیرعامل کرمان موتور مقرر شد تا در سال آینده شاهد تولید و عرضه 60 هزار دستگاه خودروی لیفان در بازار ایران باشیم.” [1] همچنین در جریان این دیدارها، مارک تیمبر مدیرعامل شرکت صادرات لیفان اعلام کرد”: به‌زودی خودرو لیفان 720 که در ابتدای امسال به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است، در بازار ایران عرضه خواهد شد.وی از برنامه‌ریزی برای تولید و عرضه دو محصول لیفان X50 و لیفان 820 برای سال آینده خبر داد و گفت: محصول ایکس 50 یک خودرو شاسی‌بلند کوچک و لیفان 820 یک خودرو صندوقدار طویل بوده و به لحاظ رقابتی نزدیک‌ترین محصول به تویوتا کمری محسوب می‌شود.


اجاره ماشین لیفان ,بازار ,کرمان ,عرضه ,مدیرعامل ,خودروساز ,بازار ایران ,کرمان موتور، ,کرمان موتور ,کمپانی لیفان ,یدکی لیفان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

MAHANGALAXY درب ضد سرقت پارس درب تخصصی ترین وبگاه خبری دنیای سینما و تلویزیون دانلود فیلم کلینیک من قـقـنـوس دانــلــود فروشگاه ام آر کالا و خدمات سفیران سروش سعادت اپلود عکس مادر مهربان