ویزای شینگن توریستی فرانسه ویژه 29 دی

ویزای شینگن توریستی فرانسه ویزای شینگن توریستی فرانسه ویژه 29 دی[/caption]

ویزای شینگن توریستی فرانسه ویژه 29 دی را اگر می خواهید به قصد توریستی به کشور فوق العاده زیبای فرانسه بروید از وب سایت ویزای شینگن ما اخذ نمایید. یکی از کشورهای پر بازدید و توریست پذیر در بین کشورهای اروپا فرانسه می باشد که برای سفر به این کشور شخص باید حتما قبل از هر چیزی برای اخذ ویزای شینگن فرانسه اقدام کند.

ویزای شینگن توریستی از نوع c می باشد این حالت نوعی ویزای کوتاه مدت است که به دارندگان آن این اجازه را میدهد که برای مدت معلومی و در صورت تایید درخواست شان در یک کشور عضو شینگن اقامت داشته باشند. اکثر ایرانیان توسط این نوع وارد منطقه شینگن می شوند. دریافت‌کنندگان ویزای C بسته به هدف و شرایط سفر خود یکی از ۳ نوع ویزا را دریافت می‌کنند:

  • یکبار ورود ( Single Entry ) : این بدان معناست که چنانچه شما یکبار وارد محدوده کشور عضو شینگن شدید و آن را ترک کردید دیگر قادر به بازگشت نخواهید بود حتی اگر از مدت زمان ویزای شما زمانی مانده باشد.
  • دوبار ورود ( Double Entry ) : در این حالت شما می توانید یکبار، کشور عضو شینگنی را که ویزای آن را دریافت کردید ترک کنید و مجددا در محدوده زمانی که ویزای شما دارای اعتبار است می توانید به محدوده ی کشور عضو شینگن برای بار دوم وارد شوید و در این حالت اگر برای بار دوم محدوده مذکور را ترک کردید قادر نیستید برای بار سوم به آن وارد شوید حتی اگر زمان ویزای شما تمام نشده باشد.
  • تعدد ورود (Multiple Entry ): در این حالت محدودیتی برای ورود و خروج به کشور عضو شینگن که ویزای شینگن آن را دریافت کردید وجود ندارد و می توانید تا ۹۰ روز و در یک محدوده زمانی شش ماهه در کشورهای محدوده شینگن اقامت داشته باشید و محدوده زمانی شش ماهه شما دقیقا از اولین ورود شما به یکی از کشورهای عضو شینگن شروع خواهد شد.

ویزای شینگن آلمان ویژه ۲۷ دی را اگر می خواهید با خیال آرامش و در دی ماه به آلمان سفر کنید از وب سایت ویزای شینگن دریافت کنید.

منبع: http://sitevisa.com/


sitevisa ویزای ,شینگن ,فرانسه ,کشور ,توریستی ,محدوده ,ویزای شینگن ,توریستی فرانسه ,فرانسه ویژه ,شینگن توریستی ,محدوده زمانی ,ویزای شینگن توریستی ,شینگن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیک بیس | دانلود اهنگ بیس دار مخصوص ماشین با کیفیت 320 سایت رسمی home gta Naz_Music خریدوفروش انواع فلزیاب خارجی 09909061300 فروشگاه اینترنتی اقیانوس کالا دانلود اهنگ الکترونیک ترنس هاوس داب استپ فول آلبوم | djcenter نماز جمعه هلالی