کاشان- ایرنا- رئیس اداره هواشناسی شهرستان نطنز گفت: میانگین میزان بارش ها طی سال زراعی جاری در این شهرستان نزدیک به صفر بود که در 53 سال گذشته بی‌سابقه است.

'ناصر عزیزی' دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ‌ایرنا بیان کرد: بررسی اسناد هواشناسی 53 سال گذشته نشان می دهد که این شدت از افت میزان بارندگی در سطح این شهرستان بی‌سابقه می باشد، به طوری که از سال 1343 تا کنون نطنز با چنین کاهش بارندگی (باران و برف) مواجه نبوده است.
وی افزود: پیش بینی می شود بارش ها تا فروردین امسال در شهرستان همچنان ناچیز باشد چرا که بر اساس نقشه های هواشناسی افزایش دما خواهیم داشت.
رئیس اداره هواشناسی نطنز با اشاره به ورود سامانه بارشی کم فشاری در 48 ساعته گذشته به این شهرستان بیان کرد: روز گذشته بارش‌ برفی به میزان پنج سانتی متر در ارتفاعات کرکس داشتیم و اندک بارشی نیز روستای تاریخی ابیانه را سفید پوش کرد.
او اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد که به رغم کاهش نزدیک به پنج درجه ای دما طی شب گذشته، روزها و ماه های آینده به تدریج دمای هوا افزایش خواهد یافت.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده


بادرود رسانه شهرستان ,هواشناسی ,نطنز ,گذشته ,بارش ,میزان ,شهرستان نطنز ,اداره هواشناسی ,رئیس اداره ,رئیس اداره هواشناسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آموزش ادوردز قدرت بازاریابی کتابخانه مرجع پزشکی به سایت دهکده پشتیر خوش آمدید هر روز بیا فروشگاه آسان شاپ ارز دیجیتال پای پیشرفتها دانلود کده