دانشگاه های رایگان در کانادا

معمولا افراد به دنبال کشور می گردند که شرایط تحصیلی ان به گونه ای باشد که هزینه ی کم تری را متقبل شوند. البته کیفیت و سطح دانشگاه نیز برای انها مهم است اینکه دانشگاه و یا مدارسی که تحصیل می کنند کیفیت اموزشی عالی داشته و در کشور تحصیلی از سطح بالایی برخوردار باشد. یکی از کشور هایی که افراد جهت ادامه تحصیل در کانادا انتخاب می کنند کشور کاناداست. لازم به ذکر است که این تحصیل در این کشور از هزینه های بالایی برخوردار است اما دارای کیفیت تحصیلی بسیار خوبی است.

تحصیل رایگان در کانادا(از طریق اخذ بورسیه تحصیلی و وام دانشجویی)

در حقیقت چیزی به اسم تحصیل رایگان در مقطع دانشگاهی وجود ندارد و افراد در دانشگاه ها حتما باید مبلغی را به عنوان هزینه پرداخت کنند. منظور از تحصیل رایگان در این کشور اخذ بورسیه ی تحصیلی و یا وام دانشجویی است. افراد می توانند از طریق اخذ بورسیه ی تحصیلی مبلغی کمتر از مبلغ معیار را پرداخت کنند. همچنین به دانشجویان در کشور کانادا وام دانشجویی تعلق می گیرد و انها با استفاده از این وام می توانند شهریه را تا حدودی پرداخت کنند. تحصیل رایگان در کشور کانادا تنها برای افراد مدرسه ای وجود دارد. انها می توانند از طریق ثبت نام در مدارس دولتی به صورت رایگان در این کشور تدریس کنند.

لیست تعدادی از دانشگاه های دارای کمک هزینه و بورسیه ی تحصیلی در مقطع ارشد و دکترا

در در بعضی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه monitoba به دانشجویانی که به صورت تمام وقت در این دانشگاه تحصیل می کنند کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهد. دانشگاه Calgray نیز یکی دیگر از دانشگاه هایی است که مبلغی در حدود 1000 تا4000 هزار دلار را به عنوان کمک هزینه ی تحصیلی به دانشجویان ارائه می دهد. دانشگاه Waterlooاز دانشگاه های دیگری است که دانشجویان می توانند از این دانشگاه بورسیه ی تحصیلی اخذ نمایند. بنابراین با توجه به مطالب گفته شده افراد می توانند با اخذ بورسیه تحصیلی تقریبا رایگان را دارا باشند.


تحصیل خارج از کشور دانشگاه ,تحصیلی ,کشور ,تحصیل ,رایگان ,بورسیه ,تحصیل رایگان ,پرداخت کنند ,کشور کانادا ,بورسیه تحصیلی ,بالایی برخوردار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایه بتنی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کاچار موزیک سیم بکسل، زنجیر و جرثقیل حمل بار پاور بکسل معرفی جامع آزمون EPT دکتری غـــــروب عشق مجری مستقیم تورهای مشهد فروشگاه