شهریه رشته های پزشکی در کانادا

افرادی که در رشته ی پزشکی تحصیل میکنند معمولا علاقه مندند ادامه تحصیل خود را در کشورهای خارجی بگذرانند و مدرک خود را از این کشور ها اخذ نمایند. یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا و اخذ ویزای تحصیلی نیز تحصیل در رشته ی پزشکی است. 

امروزه افراد برای تحصیل در رشته ی پزشکی به دنبال یک کشور عالی از همه لحاظ هستند اینکه دانشگاه ها و اساتید خوبی در این رشته دارا باشد،بازار کار خوبی داشته باشد و همچنین هزینه های تحصیل نیز مناسب باشد. کشور کانادا یک انتخاب خوب در این زمینه است. 

شرایط تحصیل در رشته ی پزشکی

افراد متقاضی رشته های پزشکی و دندان پزشکی در کشور کانادا جهت اخذ مدرک لیسانس باید  یک دوره ی 2 تا4 ساله را در یکی از  دانشگاه های کشور کانادا بگذرانند سپس موفق به اخذ این مدرک شوند . پس از ان می بایست در ازمون MCAT شرکت کنند. در صورتی که فرد در این ازمون نمره ی قبولی را کسب نماید می تواند وارد دانشگاه های کانادا جهت ادامه تحصیل در کانادا شوند. که فرد می بایست دارای معدل دیپلم بالای 15 باشد و نمره ی مدرک ایلتس فرد بالای 6.5 باشد تا اجازه ی تحصیل در دانشگاه را داشته باشد. 

هزینه ی تحصیل در رشته ی پزشکی 

هزینه ی تحصیل در رشته ی پزشکی در کشور کانادا نسبت به دیگر کشور ها تقریبا کمتر است. این هزینه بستگی به نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی فرد دارد. به طور میانگین هزینه ی تحصیل در رشته ی پزشکی به صورت سالانه 11900 دلار است. دانشجویان می توانند از طریق اخذ بورسیه ی تحصیلی و ویزا و وام های دانشجویی کشور کانادا استفاده کنند که این وام ها و بورسیه ها بخشی از هزینه های تحصیلی دانشجویان را پوشش می دهد. 

دانشجویان در کشور کانادا در طول هفته اجازه ی 20 ساعت کا را دارند که به ازای هر یک ساعت کار به طور میانگین مبلغی بین 9 تا13 دلار دریافت می کنند. با این وجود فرد به راحتی می تواند نیمی از هزینه ی زندگی در کانادا را به دست اورد. 


تحصیل خارج از کشور کانادا ,کشور ,رشته ,تحصیل ,پزشکی ,هزینه ,کشور کانادا ,داشته باشد ,ادامه تحصیل ,شهریه رشته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی ostadan121 اسکینی ronisso tabriz118 وبلاگ تخصصی کسب و کار °l||l°Destroyer Team°l||l° شبکه