پیشرفت تکنولوژیهولوگرام

تکنولوژی جدیدی به نام تکنولوژِ SALT که شباهت فراوانی به تکنولوژی هولوگرام آلمانی دارد ایجاد شده است . هولوگرام های آلمانی صرفا در یک ناحیه ی محدود از دید کاربر به درستی کار می کند . SALT در پی توسعه تکنولوژی های هولوگرام است که مواردی از آن در نمایشگاه سامسونگ به معرض نمایش گذاشته شد . 

رقابت سامسونگ و ال جی در استفاده ار تکنولوژیهولوگرام

رقیب شرکت سامسونگ ال جی نیز تکنولوژی هولوگرام را گسترش داد گرچه این شرکت علاقه ی کمی نسبت به آینده ی این تکنولوژی نشان می دهد .

شرکت ال جی به یک پروژه ی تکنولوژی هولوگرامی که نمایش های هولوگرافی دیجیتال نامیده می شد به مدیریت آموزشگاه تحقیقاتی مخابره از راه دور و الکترونیک تحت دولت کره پیوست .

این نمایش های رومیزی از سپتامبر سال 2013 آغاز شد و با هدف نمایش هولوگرام های 4.5اینچی رنگی دیجیتال که در زاویه ی 360 درجه ی میز مشاهده می شود ؛به کار خود ادامه داد .تکنولوژی هولوگرا ارتقا یافته برای نمایش اجزای فرهنگی کوچک در موزه ها و نمایشگاه ها به کار گرفته می شوند .

 

گسترش تکنولوژی اصیل در اوایل سال 2018و ارسال تبلیغاتی در حوالی سال 2021آغاز شد .این تکنولوژی در نمایشگاه ها و کنفرانس های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد.


انتقال و توزیع برق تکنولوژی ,هولوگرام ,نمایش ,شرکت ,نمایشگاه ,سامسونگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خزان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مرجع کنکور ایران آموزش آشپزی وبلاگ زهرا گلکار تهران المنت سازنده انواع المنت های حرارتی سایت سرگرمی شرکت فرش نگین سیزان کاشان Betadine