مطمئنا فراموش کردن اتفاقی که در سال 2016 برای گوشی Samsung Galaxy Note 7 رخ داد و تعدادی از این گوشی ها به طور ناگهانی منفجر شدند به راحتی امکان پذیر نمی باشد. سامسونگ پس از این اتفاق تصمیم به حفظ  سری Note و عرضه گوشی Note 8 در سال 2017 گرفت. با توجه به اتفاقی که برای گوشی Note 7 رخ داد، سامسونگ برای برگرداندن اعتماد آن دسته از کاربرانی که اعتماد خود را نسبت به این برند از دست داده و بدبین شده اند، چاره ای جز طراحی گوشی Note 8 به بهترین شکل ممکن نداشت.

حال و با رونمایی از گوشی Note 8 به نظر می رسد که سامسونگ در طراحی گوشی Note 8 حساسیت بالایی به خرج داده و یک گوشی عالی را روانه بازار می کند. در ابتدا در مورد باتری این گوشی باید گفت که پس از اتفاقات مربوط به گوشی Note 7، سامسونگ در تولید تمام گوشی های خود آزمایشات بسیار سفت و سختی را برای اطمینان از عملکرد بدون نقص باتری لحاظ کرده است و اطمینان داده است که اتفاقات گوشی Note 7 به هیچ وجه تکرار نخواهد شد. Note 8 ضمن بهره مندی از یک باتری 3300mAh غیر قابل تعویض، دارای گواهینامه IP68 نیز می باشد که به معنی ضد ضربه و ضد آب بودن این گوشی است.

سخت افزار Note 8 یکی از موارد مثبت این گوشی می باشد به طوری که این گوشی علاوه بر بهره بردن از چیپست قدرتمند Exynos 8895، از حافظه رم 6GB نیز بهره مند می باشد که مقدار بالایی محسوب شده و در کنار چیپست قدرتمند این گوشی، قدرت پردازشی بسیار بالایی را برای Note 8 به ارمغان می آورد. Note 8 با حافظه داخلی 128GB عرضه می شود که البته امکان افزایش حافظه گوشی تا 256GB دیگر نیز به کمک کارت های حافظه جانبی در این گوشی وجود دارد. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین 12MP دوتایی با امکانات بسیار زیادی بوده و در قسمت جلو گوشی نیز یک دوربین 8MP برای ثبت عکس های سلفی در نظر گرفته شده است. قابلیت فیلم برداری HDR و فیلم برداری اسلوموشن با سرعت 240 فریم بر ثانیه از جمله امکانات دوربین این گوشی قدرتمند می باشد. صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی که از نوع OLED بوه و از فناوری Super AMOLED plus نیز پشتیبانی می کند، با داشتن رزولوشن 1440x2960p و همچنین پشتیبانی از قابیلت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD)، ضمن به ارمغان آوردن کیفیت بالا برای کاربر، امکان مطلع شدن از نوتیفیکیشن ها را نیز به کمک AOD به راحتی برای کاربر فراهم می کند.

بهره مندی از آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، مجهز بودن به سنسور اثر انگشت و عنبیه، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم، پشتیبانی از امکان Samsung Desktop و در نهایت قابلیت Samsung Pay، از دیگر امکانات این گوشی قدرتمند می باشند.

گوشی های سری Note سامسونگ از ابتدا و با داشتن برخی قابلیت های خاص این گوشی، طرفداران مخصوص به خود را داشته اند. حال سامسونگ با اطمینان از عملکرد بدون نقص باتری این گوشی و فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قدرتمند و بروز امیدوار است که ضمن برگرداندن اعتماد از دست رفته برخی کاربران خود، موفق به جلب نظر کاربران دیگر نیز به سمت گوشی های این سری شود. امری که با توجه به طراحی زیبا و امکانات قدرتمند این گوشی در همه موارد بعید به نظر نمی رسد.

 

قیمت روز گوشی


قیمت روز گوشی و تبلت های سامسونگ گوشی ,note ,سامسونگ ,قدرتمند ,امکانات ,پشتیبانی ,گوشی note ,فیلم برداری ,گوشی قدرتمند ,صفحه نمایش ,چیپست قدرتمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تازه های دنیای فناوری غـــــروب عشق خندوانه یادداشت های روزانه یک دیوانه... affordableblindscurtains مشاور املاک حیدرنژاد کلینیک لیزر دانلود فیلم و سریال