کمپانی سامسونگ در راستای اصلاح و بهبود خط تولید گوشی‌های میان‌رده‌اش، گوشی Galaxy J7 را نیز با باز طراحی‌های انجام گرفته معرفی کرده که کمتر شباهتی از لحاظ مشخصات فنی به نسخه پایه دارد. ضخامت گوشی در مقایسه با نسخه 2015 تغییر چندانی نداشته و برابر با 7.8 میلی‌متر است. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش کمتر شده و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه برابر با 72.3% می‌باشد. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی همچنان از نوع superAMOLED بوده و رزولوشن آن نیز حتی تغییری نکرده است.

بخش پردازشی تغییرات مثبت زیادی داشته است. 8 هسته 1.6 گیگاهرتزی در ترکیب با حافظه رم 2 گیگابایتی می‌تواند قدرت پردازشی بسیار مناسبی برای این دستگاه تولید کند. ظرفیت حافظه داخلی 16 گیگابایت است که در صورت تمایل و با کمک کارت‌های microSD می‌توان این فضا را تا 16+128 گیگ ارتقا داد. دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی گزینه‌های در نظر گرفته شده برای دوربین پشتی و سلفی این گوشی می‌باشند. ظرفیت باتری نیز تغییر یافته با ارتقای 300 میلی‌آمپری برابر با 3,300mAh شده است. اندروید آبنبات چوبی 5.1 پیش‌نصب شده، پشتیبانی از باندهای LTE کت 4، NFC، رادیو اف‌ام با قابلیت RDS و سنسورهای شتاب‌سنج و مجاورت از دیگر مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2016 می‌باشند.

 

قیمت روز گوشی


قیمت روز گوشی و تبلت های سامسونگ گوشی ,سامسونگ ,صفحه‌نمایش ,برابر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

میوزیک تحلیل فست فود رستوران بهترین های شیراز پولدیگ مرجع خبرهای فارسی هدیه خاص برای مناسبت ها ☆☆پاتوق وبگردی☆☆ یک فیلم باز Blah Blah Blah ...! دانلود آهنگ غمگین ایرانی وبگاه حقوقی دکتر سید محمد آذین