از صبح که ماجراهای تروریستی تهران شروع شد همه شوک زده و حیرت زده مثل تشنگان بیابان سراغ اطلاعات تکمیلی و مطمئن بودن و از انجا که صداوسیما معمولا لنگ ظهر از خواب برمی خیزد همه به اخبار دنیای مجازی هجوم اوردن  تا از این ابشخور خود را سیراب نمایند و الحق هم دنیای مجازی باهمه نواقصی که دارد خوب جای تلویزیون خواب زده را گرفته است! 

حال برگردیم به اصل ماجرا!

دو گروه تروریستی حوالی صبح به دو نقطه مهم پایتخت و نظام حمله ور شدند: حرم امام و مجلس شورای اسلامی!

مهاجمان به مجلس چهارنفر و مهاجمان به حرم هم همین حدود طبق اعلام مراجع رسمی و غیر رسمی بوده اند که سلاح هایشان کلاشینکف و کلت و نارنجک و جلیقه انفجاری بوده است که در نهایت چهار مهاجمی که به مجلس یورش برده اند کشته شده اند و تروریستهای حرم امام هم چندنفرشان کشته شده اند و چند نفرهم دستگیر .

ظاهرا داعش مسئولیت را برعهده گرفته است که جای تعجب نیست چون داعش مسئولیت همه اتفاقی را برعهده میگیرد ولی استفاده تروریستها از سیانور جهت خودکشی اندکی ذهن ها را به سمت مجاهدین خلق میبرد ولی ظاهر ماجرا شاید حکایت از همکاری هردو دارد!

حال که ساعاتی از گذشتن این حادثه تلخ میگذرد بازتاب آن در محافل ی ایران دارد و انجا که در زبان حرف از اتحاد و همدلی زده میشود اما در عمل تسویه حساب های حزبی شروع شده و هرکدام دیگری را سرزنش میکند و دراین میان منتقدان دولت ابتکار عمل را به دست گرفته و مخالفان حضور نظامی ایران در سوریه  و و مشاورانش را به سبب برخی نطق های انتخاباتی به باد تخطئه وانتقاد گرفته اند و.

این رشته سر دراز دارد!


لرها شگفت انگیزند4 مجلس ,داعش مسئولیت ,دنیای مجازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اندروید 89 ellislqk6 Rede خرید و فروش پمپ آب و بوستر پمپ کافی نت ایرانیان چناران استخدام مشاغل روزنامه شرق بینش و بصیرت 6167