واقعه تروریستی دوازدهم رمضان تهران نه تنها ایران که لرستان را در سوگ دوتن از بانوان مطالبه گرش نشاند و داغی بزرگ بر داغ های فرزندان لر افزود.

شاید آن روز که بانوی معلم  دلفانی برای استیفای حقوقش راه طولانی نورآباد تا دلفان را به اتفاق همسروفرزندش طی کرد هرگز گمان نمیکرد این راه برایش پایانی نخواهد داشت و این سفر آخر او با فرزند دلبند و شوهرش خواهد بود! 

بانو هانیه اکبریان سی وهفت ساله اهل نورآباد ،آموزش یار نهضت سوادآموزی که جهت حل مشکلات خود و هم صنفانش به دیدار نماینده مجلس رفته بود در سالن ملاقاتهای مردمی مجلس بدست تروریسم کور وجاهلانه داعش در خون خود تپید.

بانوی دیگرمان مهدیه هراتی ،استاد دانشگاه علمی کاربردی لرستان بود وی موسس ومبدع انجمن ضدکارتن خوابی و فعال مدنی اجتماعی لرستان بود که جهت دیدار با نماینده خرم اباد به محل ملاقاتهای مردمی رفته بود که گرفتار چنگال خونین تروریست شد و بسیار باید افسوس بخوریم که هم از دستش دادیم و هم دیر او را شناختیم!

اینک که مطالبه گران لر این چنین مظلومانه و مهجورانه در خون خود تپیدند این وظیفه فرزندان لر است که هرگز یاد ایشان را فراموش نکرده و راه این شهیدان حقیقت طلب و مطالبهدگر را ادامه دهند


لرها شگفت انگیزند4 مطالبه ,لرستان ,ملاقاتهای مردمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای فروش انواع کفش های زنانه تاثیرات ژل و بوتاکس در زیبایی ارتودنسی | متخصص ارتودنسی آشپزخونه من درونگرا دانلود آسان و رايگان