دانلودفیلم مرثیه ای برای یک رویا - دوبله فارسی وکامل

مطلب پیشنهادی

 http://uupload.ir/files/hhak_109212359683239125i1nquhi2c.jpg

 

نام فیلم : Requiem for a Dream 

نام فارسی: مرثیه‌ای بر یک رؤیا

جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ٧٨

این فیلم برای افرادزیر17 سال مناسب نیست

کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن

برنده 33 جایزه و 62 نامزدی جایزه.

ژانر : درام

سال انتشار: 2000

مدت زمان: 102 دقیقه

حجم : 850 مگابایت

كيفيت : BrRip 720p x264

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

دوبله فارسی: دارد

کارگردان : Darren Aronofsky

نویسنده : Hubert Selby Jr. (رمان)

فیلمنامه نویسان:هیوبرت سلبی،دارن آرنوفسکی 

بازیگران : Ellen Burstyn, Jared Leto, Jennifer Connelly

امتیاز منتقدین : 69 از 100

IMDB 10 از 8.4 :امتیاز

خلاصه داستان : سارا گلد فارب، زنی معتاد به تلویزیون که در کانی آیلند زندگی می‌کند، از شوهر متوفایش پسری به نام هری دارد. هری که معتـاد است اغلب اوقاتش را با ماریون (یک طراح مد ناکام) و بهترین دوستش تایرون (مـواد سیاه پوست) می‌گذراند. هری و تایرون در پی به جیب زدن پول کلانی از راه مواد مخـدر هستند و ماریون هم در حالی که اعتیـاد آن‌ها و نا امیدی توام با آن شدت می‌گیرد، با آن دو همراه می‌شود. سارا نیز به تمام وقت خود را در جلوی تلویزیون می‌گذراند و رویای شرکت در مسابقه تلویزیونی محبوبش را در سر می‌پروراند. سارا که باور دارد حضورش در تلویزیون قطعی است، زیر نظر پزشک بدنامی شروع به رژیم گرفتن می‌کند تا لباس قرمز رنگی که در جوانی‌اش می‌پوشید، دوباره اندازه‌اش شود. او به زودی گرفتار ‌هایش می‌شود که در واقع مواد مخـدر (مخلوطی از کوکـایین و هروئـین) هستند. اعتیادش او را از دنیای واقعی دور و توهم‌های هراسناکی را جانشین آن می‌کندو.

شرح فیلم:مرثیه به‌جای رویا (Requiem for a Dream) نام فیلمی درام و روان‌شناسی به نویسندگی دارن آرونوفسکی و کارگردانی دارن آرونوفسکی محصول سال ۲۰۰۰ از شرکت آمریکایی آرتیسان اینترتیمنت می‌باشد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته هوبرت سلبی جونیور ساخته شده است. باردیگرآرنوفسکی غوغامیکند؛نقطه بلوغ هنری کارگردان ورخ نمایی استاد،بادوربین خلاقانه اش،بازیگری فوق العاده گروه وفیلمنامه درخشان وبسیارچالش برانگیز،ازعواطف انسانی وپوچی اومانیستی،فیلمبرداری متیو لباتیک،اعم از نورپردازی ،پرسپکتیو کادر فوق العاده است.


Vic movie فیلم ,فارسی ,تلویزیون ,requiem ,سارا ,دارن آرونوفسکی ,مواد مخـدر ,فارسی دارد ,دوبله فارسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه صنعتی عرشه کاران هر انچه که باید.. ایران سلامت تیراهن اصفهان معماری داخلی - دکوراسیون داخلی | راهیل هنری فیلمش | دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم