مزایای زندگی در آلمان

ازجمله مزایا ی زندگی در آلمان  میتوان به زندگی در شهر برلین اشاره نمود، برلین بزرگترین شهر آلمان است. در برلین ظرفیت هایی وجود دارد، که آن رابا بقیه ی شهر های کشورهای اروپای غربی متمایز می سازد. برلین جمعیت بزرگی نیز داردو بسیار مهاجر پذیر میباشد .بیش از یک سوم جمعیت برلین از خارج از آلمان می آیند.شما در برلین استرس شهر بزرگ  را مانند: لندن، پاریس یا نیویورک پیدا نمی کنید. خواسته های افراد خیلی بیشتر برآورده می شوند. برلین به دلیل دلرا بودن  فضای سبز، جنگل ها، دریاچه ها و شبکه ای متراکم از مسیرهای چرخه ای و حمل و نقل عمومی دارای موقعیت ویژه ای می باشد. برلین حتی دارای سواحل شنی است که در تابستان بسیار محبوب هستند و این شهر یکی از مکانهای قایقرانی برتر آلمان است. گفته می شود تقریبا نیمی از کل قایق ها در آلمان در برلین ثبت شده اند. 

زندگی در آلمان همانند هر کجای دنیا هزینه هایی را در بر دارد . هزینه زندگی در آلمان در مقایسه با سایر کشور ها یکی از دلایلی است که متقاضیان زیادی برای مهاجرت دارد. افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا تمایل دارند که از طرق مختلف تحصیلی، کاری و حتی سرمایه گذاری به این کشور سفر کنند. 

برای کسانی که مهاجر هستند اجاره خانه  موضوع مهمی میباشد. براین مهم اجاره آپارتمان در آلمان به شرح ذیل میباشد:

•آپارتمان یک1 خوابه در مرکز شهر به طور میانگین در آلمان 672.59 یورو

•آپارتمان یک 1 خوابه خارج از مرکز به طور میانگین در آلمان 452.92 یورو

•آپارتمان سه 3 خوابه در مرکز شهر به طور میانگین در آلمان 1،305.26 یورو

•آپارتمان سه 3 خوابه خارج از مرکز به آلمان

•قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر به طور میانگین در آلمان 3،997.50 یورو

•قیمت هر متر مربع آپارتمان خارج از مرکز به طور میانگین در آلمان 2،440.05 یورو


مهاجرت به آلمان

همه آنهایی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند از خود میپرسند آیازندگی در آلمان خوب است ؟ در جواب باید گفت کسانی که در آین کشور پیشینۀ مهاجرت دارند از زندگی خود بسیار راضی اند. تحقیقات نشان داده است که بیشتر از همه کسانی ابراز رضایتمندی کرده اند که به زبان آلمانی آشنایی خوب دارند. رضایتمندی همچین  افرادی حتی بالاتر از حد متوسط در آلمان است. چنانچه ۴۹ درصد از مهاجرانی که از آنها پرسیده شده است، وضعیت اقتصادی خود را خوب و حتی عالی توصیف کرده اند، در حالیکه این میزان در بین آلمانی ها به ۴۵ درصد می رسد.


تحصیل خارج از کشور آلمان ,برلین ,زندگی ,مرکز ,یورو ,میانگین ,یورو •آپارتمان ,مربع آپارتمان ,•قیمت ,خوابه خارج ,هزینه زندگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راز زیبایی جی جی مدیا | دانلود فیلم و سریال ایرانی سیم تیغ دار، بلاکر، درب کشویی، تور پرسی، فنس، گابیون، نرده پ منو سایتم آموزشگاه خنیاگر موضوع آزاد دانلود برای شما پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان