تعبیر خواب بادبادک

تعبیر خواب بادبادک, tabire khab badbadak

تعبیر دیدن بادبادک در خواب بستگی به شراط خوابی که دیدید تعبیر می شود برای مثال ممکن است شما در حال هوا کردن بادبادک یا درست کردن بادبادک در خواب باشید همچنین شاید خواب ببینید که بادبادک شما در ارتفاع بلند یا کم پرواز می کند که هر یک از این خواب ها تعبیر های متفاوتی دارد. در ادامه کامل ترین تعبیر خواب بادبادک را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب جهان آماده کرده ایم که میتوانید به راحتی تعبیر خواب خود را ببینید.

تعبیر خواب بادبادک هوا کردن

آنلی بیتون می گوید :

  • اگر در خواب بادبادکی هوا کردید خواب شما بیانگر این است که از طریق کارهای نادرست و خلاف ثروت زیادی نصیب شما خواهد شد.
  • اگر در خواب ببینید که کودکان مشغول هوا کردن بادبادک هستند خواب شما نشانگر این است که به خاطر لذت دست به کارهای بیهوده خواهید زد.
  • اگر در خواب ببینید بادبادکی بیش از حد بالا رفته است خواب شما نشانه این است ک امید و آرزوهای شما به یأس و نومیدی تبدیل خواهد شد.

لیلا برایت می گوید : اگر در خواب بادبادکی را در هوا دیدید خواب شما بیانگر این است که از انجام یکی از کارهایتان دچار بدشانسی خواهید شد.

تعبیر خواب بادبادک درست کردن

کتاب سرزمین رویاها : اگر در خواب دیدید که مشغول ساخت یک بادبادک هستید خواب شما به این معنی است که تمام دارائی و اموال خود را در یک معامله به خطر خواهید انداخت.

آنلی بیتون می گوید : اگر در خواب ببینید که در حال درست کردن بادبادک هستید خواب شما بیانگر این است که با سرمایه ای کم, معامله بزرگی انجام خواهید و تلاش می کنید تا کسی را از آن خود سازید.

تعبیر خواب پرواز کردن بادبادک

پرواز کردن بادبادک به آرامی نشانه رسیدن به موفقیت است.

پرواز کردن بادبادک در ارتفاع بالا نشانه نشانه رسیدن به اوقات خوشی است.

پرواز کردن بادبادک در ارتفاع کم نشانه شادی بزرگ برای شخص خواب دیده خواهد بود.

تعبیر خواب رها کردن باد شکم تعبیر خواب باد شکم تعبیر خواب رها کردن باد شکم با صدای بلند به همراه بوی نامطبوع در میان جمعی از مردم .

تعبیر خواب افتادن بادبادک

آنلی بیتون می گوید : اگر در خواب ببینید بادبادکی بر روی زمین افتاده است خواب شما بیانگر این است که در زندگی با شکست و نومیدی روبرو خواهید شد.


شیدا سایت خواب ,بادبادک ,تعبیر ,خواهید ,بادبادکی ,گوید ,تعبیر خواب ,کردن بادبادک ,خواب بادبادک ,خواب ببینید ,پرواز کردن ,خواب ببینید بادبادکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محصولات آشپزخانه هر چی که بخوای فروشگاه اینترنتی دانلود با لینک مستقیم برق مسدود شد زندگی زیر نور ماه سلامت شما چت|چت شما|چت روم شما چت