شرکت آریو پاسارگاد به عنوان یکی از اولین سازنده های تابلو چلنیوم با سابقه ای طولانی تجارب گسترده ای در زمینه ساخت حروف چلنیوم را دار می باشد که در رزومه این شرکت موجود است. رضایت اکثریت مشتریان از کیفیت و قیمت تابلو چلنیوم این شرکت نشان دهنده حرکت به جلوی این شرکت دارد که امید است بتوانیم همانند دیگر همکاران عزیز و پر تلاش تابلوساز، تابلوسازی این صنعت را به صورت 100% بومی نماییم.


لبه چلنیوم های اصلی ضخیم میباشد و حروف ساخته شده بعد از ساخت از استحکام خوبی برخوردار میشود مخصوصا حروف های درشت و بزرگ ، به همین دلیل است که تابلوسازهای با تجربه برای ساخت حروف بزرگ از لبه های اصلی استفاده می نمایند. رنگ لبه های چلنیوم اصلی در برابر نور آفتاب و تغییرات جوی در طی سالیان ثابت بوده و تغییر رنگ نداده و همیشه براق خواهد بود. ولی لبه های چینی نازک میباشد و این نازکی در بعضی از مارک ها به حدی میباشد که با کوچکترین فشار تغییر حالت میدهند و یا سوراخ میشوند، در عوض برای سازنده حروف، کار کردن با آن بسیار آسان میباشدواز این لبه ها برای ساخت حروف های کوچک میتوان استفاده کرد.


bbce چلنیوم ,حروف ,شرکت ,ساخت ,میباشد ,اصلی ,تابلو چلنیوم ,ساخت حروف ,برای ساخت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لیست قیمت های فلزیاب زمانی 09372131009 rashajournal آرشیو آهنگ جهرمی ابزار رایگان وبلاگ | خدمات وبلاگ نویسی و تازه های آی تی - وارونه بر ترین ها خدمات فنی و مهندسی قهرمانی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رزرو فال قهوه