پرواز با پاراگلایدر

پرواز با پاراگلایدر -پاراگلایدر فلای

پرواز با پاراگلایدرکاری متفاوت و خاص است که هرکسی جرات این تجربه را ندارد . پرواز با پاراگلایدربه علت نداشتن کابین حس یک پرواز واقعی را به شما میدهد چون کاملا بی وزنی را در آسمان میتوان حس کرد . بغیر از صدای جریان باد هیچ صدایی را نمیشنوید و همچون یک پرنده سبک بال در آسمان پرواز میکنید و لذت بی وزنی را تجربه میکنید و یک روز زیبا و پر هیجان را برای خود رقم میزنید تجربه واقعی و استثنایی.

به همان مقدار که پرواز باپاراگلایدر لذت بخش است میتواند در صورت عدم آگاهی از وضعیت هوا و مشکل داشتن وسایل پروازی خطراتی به همراه داشته باشد پس باید همیشه وضعیت هوا و لوازم پرواز را چک کنید .

قیمت پرواز تفریحی با پاراگلایدر بستگی به سایت پرواز دارد ولی در اکثر سایتهای پروازی قیمت یک سورتی(یکبار پرواز) 150.000 تومان است و هزینه ترانسفر هم جداگانه محاسبه میشود . قیمت فیلمبرداری 30.000 تومان میباشد .

هزینه پرواز با پاراگلایدردر ایران نسبت به تمام نقاط دنیا پایین تر است اما هزینه پاراگلایدردو نفره حدو د20.000.000 تومان است بهمین علت است که این ورزش جزو ورزشهای با هزینه بالا می باشد . پاراگلایدر دو نفره شامل صندلی خلبان – صندلی پسنجر و بال و چتر کمکی می باشد که در نبود هر یک از این ها و ناقص بودن پرواز انجام نمیشود .

در تهران و حومه تهران حدود 4 سایت پروازی وجود دارد که که دارای ارتفاع های متفاوت و منظره های متفاوت هستند . که با توجه به شرایط با پسنجر هماهنگی  قبل از پرواز به عمل می آید.

برای پرواز با پاراگلایدر  به صورت 2 نفره تجهیزات مخصوص دارد و حتی بال پروازی 2 نفره میباشد و پسنجر ظرف یک دقیقه آماده پرواز میشود.

 

شما عزیزان و علاقمندان به این ورزش بسیار مهیج و نشاط آور می توانید برای شرکت در کلاس های آموزشی و یا پرواز تفریحی با ما تماس بگیرید.


گاه تکسین پاراگلایدر ,پروازی ,نفره ,هزینه ,پسنجر ,قیمت ,پرواز تفریحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بازی های کامپیوتری وبلاگ روستای صومعه علیا وب سایت انلاین دانش آلبوم عکس عاشق بی حوصله تخفیف دانلود