پله برقی

تولید کننده پله برقی

پله های برقی و راهرو های متحرک برند فوجی را می توان به عنوان یکی از محصولات نام آشنا در بازارهای بین المللی شناخت. از نقاط قوت پله های برقی فوجی میتوان به تولید شاسی اصلی ( Truss) با پروفیل قوطی اشاره نمود که موجب عمر و کیفیت دستگاه می گردد. در مواردی که طول افقی و یا عرض موجود در محل پروژه کافی نباشد کارخانه فوجی امکان تولید پله برقی خاص با ابعاد ویژه را دارا می باشد همچنین در مواردی که به جهت موقعیت پروژه امکان طراحی پایه میانی (Middle Support ) در محل پروژه وجود نداشته باشد ، کارخانه فوجی امکان طراحی خاص به منظور جابه جایی یا حذف پایه میانی را دارا می باشد.

مزیت های فنی

پله های برقی و راهرو های متحرک برند فوجی را می توان به عنوان یکی از محصولات نام آشنا در بازارهای بین المللی شناخت. از نقاط قوت پله های برقی فوجی میتوان به تولید شاسی اصلی ( Truss) با پروفیل قوطی اشاره نمود که موجب عمر و کیفیت دستگاه می گردد. در مواردی که طول افقی و یا عرض موجود در محل پروژه کافی نباشد کارخانه فوجی تولید کننده پله برقی خاص با ابعاد ویژه را دارا می باشد همچنین در مواردی که به جهت موقعیت پروژه امکان طراحی پایه میانی (Middle Support ) در محل پروژه وجود نداشته باشد ، کارخانه فوجی امکان طراحی خاص به منظور جابه جایی یا حذف پایه میانی را دارا می باشد.

 

قطعات پله برقی

قطعات پله برقی فوجی آسیا از مواد جدید و فن آوری های پیشرفته داخلی و خارج از کشور برای طراحی و تولید استفاده می کند. پله برقی دارای ساختارقابل استفاده ، راه پله استادانه و دقیق، کمربند ظریف، وطرح جذاب می باشد که به طور گسترده ای قابل استفاده برای مکان هایی که مسافران زیادی در حرکت هستند مانند مراکز ، سوپر مارکت ها، مترو، فرودگاه ها و غیره می باشد.در واقع یک نمایش درجریان جذاب به ساخت و ساز گسترده می افزاید.

مزیت های فنی

 قطعات پله برقی فوجی آسیا از مواد جدید و فن آوری های پیشرفته داخلی و خارج از کشور برای طراحی و تولید استفاده می کند. پله برقی دارای ساختارقابل استفاده ، راه پله استادانه و دقیق، کمربند ظریف، وطرح جذاب می باشد که به طور گسترده ای قابل استفاده برای مکان هایی که مسافران زیادی در حرکت هستند مانند مراکز ، سوپر مارکت ها، مترو، فرودگاه ها و غیره می باشد.در واقع یک نمایش درجریان جذاب به ساخت و ساز گسترده می افزاید.

  

از سال 1390 شرکت ایده نگار گیتی (fuji-lift) به عنوان نماینده انحصاری پله برقی و  آسانسور فوجی از شرکت (Suzhou Asia Fuji Elevator Co.Ltd )در ایران با بیش از 15 نمایندگی فعال در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشد که این امر موجبات فعالیت در لوکس ترین و بزرگترین مجموعه ها در سطح کشور را پدید آورده است که از جمله آنها می توان به پروژه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اشاره نمود.

به استحضار می رساند این شرکت از سال 1391 فعالیت خود را به عنوان وارد کننده قطعات یدکی پله برقی در ایران به صورت گسترده آغاز نموده، هم اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت ها در حوزه واردات قطعات یدکی در ایران مشغول به فعالیت می باشد.


آسانسور و پله برقی فوجی برقی ,فوجی ,پروژه ,طراحی ,استفاده ,گسترده ,برقی فوجی ,امکان طراحی ,اشاره نمود ,کارخانه فوجی ,فوجی امکان ,دقیق، کمربند ظریف، ,دارای ساختارقابل اس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی بدلیجات سناتور مد سئو سایت آرایش و زیبایی،پوست و مو،آرایش چشم اخبار دندانپزشکی بهترین وبلاگ دانلود بازیهای جدید کامپیوتری سیاست یعنی عشق پورتال جامع صبا