ما را در تلگرام دنبال کنید.>   

 

معرفی انواع روش کاشت ناخن , واردات ابزار کاشت ناخن

 

کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد، یعنی ناخن هایی که به‌طور ژنتیک ایراد دارند و ظاهر خوبی ندارند آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی و جواب نگرفتن.

نکات ایمنی بعد از کاشت

با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید. 

 

 "کاشتکاشت ناخن مصنوعی

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب


شرکت بازرگانی فیروزه--09129374366---firoozetrading کاشت ,ناخن ,واردات ,ایمنی ,انواع ,کاشت ناخن ,بازرگانی فیروزه ,اطلاعات بیشتر ,نکات ایمنی ,واردات ابزار ,ناخن واردات ابزار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گرده دانشجو کمک شرح پریشانی رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود آهنگ جدید رپ nnialBo درمسیر روشن ای ار گوشت ، با ما بهترین باشید.