طراحی سایت نیازمندی

طراحی وب سایت تبلیغاتی، طراحی سایت آگهی و طراحی سایت نیازمندی یکی از روش های مفید کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران است. در صورتی که سایت نیازمندی شما به درستی طراحی شده باشد و تبلیغات مفیدی برای آن انجام دهید می توانید درآمد مناسبی از آن کسب کنید. وب سایت تبلیغاتی طراحی شده توسط تیم کیان از آخرین متد روز دنیای برنامه نویسی وب بهره برده بر پایه فریم ورک بوت استرپ و بصورت کاملا واکنشگرا طراحی شده است که به اجمال به برخی از این قابلیتها اشاره میکنیم . آگهی ها در چهار دسته طلایی ، نقره ای ، برنزی و رایگان در دو گروه عمده ویژه و عادی قرار گرفته که قیمت هر کدام نیز بر اساس طول مدت فعالیت آگهی تعیین میگردد . کاربر با ثبت مشخصات شرکت یا کسب و کار خود دارای یک حساب کاربری در سایت شده از طریق رابطهای کاربری مربوطه میتواند اقدام به ثبت آگهی ، ویرایش آن و پاسخ به نظرات بازدید کنندگان سایت نماید . آپلود تصاویر اصلی و جانبی به بهتر دیده شدن آگهی در موتور های جستجو کمک خواهد کرد . با اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و واریز هزینه آگهی ( در صورت بدهکار بودن ) ، مجوز انتشار در سایت نیز داده خواهد شد .

در صورت لزوم از طریق پنل پیامکی ویژه سایت ، پیامکهای مورد نیاز به مشتریان ارسال میشود . بازدیدکنندگان سایت میتوانند با عضویت در خبرنامه سایت ، آخرین اخبار و رویدادهای سایت را از طریق ایمیل مشاهده نمایند . زیر ساخت سئو در این سایت کاملا رعایت شده است . پنل مدیریتی سایت ، از نقاط قوت این طراحی میباشد بطوریکه کلیه عملیات ثبت ، حذف ، فعال و غیر فعال کردن ، دسترسی به منوها ، محتوای سایت ، پرسش و پاسخ کاربران و ارسال خبرنامه در حیطه کاری مدیر سایت پیش بینی شده است . مدیر سایت میتواند طرحهای تشویقی ( هدایا و تخفیفات گروهی و انفرادی )جهت ثبت آگهی در سایت با عناوین مختلف طرح کند.

مدیر سایت اشراف کامل به عملیات انجام گرفته در سایت دارد .


طراحی سایت سایت ,طراحی ,آگهی ,طریق ,نیازمندی ,مدیر ,طراحی سایت ,سایت نیازمندی ,مدیر سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طوطی هویت برند هر چی که بخوای bestdesign خرید اینترنتی صرافی خرید و فروش فری کوین freecoin نســــــــــــــــــــیم صبح زندگی تراچرم اگه دوس داری php یاد بگیری همراه من باش