حفاظ های استیل نسل جدیدی از سیستم های ایمنی حفاظت از ساختمان می باشد که علاوه بر زیبایی از استحکام بالا چندین برابر حفاظ های آهنی را داراست. کارآیی حفاظ به طور یقین جهت افزایش ایمنی و حراست از فضای موجود است. بی شک برای انجام چنین وظیفه ای می بایست از آلیاژ مناسبی بهره مند شد. استیل با خاصیت ضد اسیدی بودن و ضد زنگ عمر و ایمنی بالایی برخوردار بوده و با کیفیت مطمئنی از محل نگهداری می‌کند.

حفاظ ها که عموما قابل استفاده در بانک ها، مجتمع های تجاری و اداری، مسی و…. کاربرد دارند.

انواع حفاظ ها: حفاظ بانکی و حفاظ افقی بوده که حفاظ بانکی با پروفیل 40*40 و لوله ی 25 ساخته شده که داخل این لوله ها  لوله میلگرد 18 کار می شود برای مقاومت و استحکام بیشتر.

و حفاظ افقی: ازلوله های تک به تک برای پشت پنجره های واحد های مسی پیشنهاد می شود زیرا معقول به صرفه بوده و از لحاظ ظاهری مناسب تر و تمیز تر جلوه می کند.

حفاظ ها عموما درجه یک بوده و ازجنس لوله ی 304 که جنسی مرغوب است  با سایزهای 38 یا 51 ساخته می شود.

و درکل علاوه بر این خواسته ی مشتری برای ما اهمیت بسیار داشته و مطابق با نظر مشتری جنس و سایز تغییر میکند.

اجراي نرده طبق ضوابط آتش نشاني و شهرداري مي باشد كه از نظر پايان كار پروژه ساختماني به هيچگونه مشكلي برخورد نكند.

حفاظ های استیل ضد زنگ- ضد خش- مقاوم در برابر بارندگی باران و برف، تابش خورشید، حرارت و رطوبت- می باشد و دارای ضمانت 20ساله با گارانتی 5 ساله برای رضایت مشتریان.
نصب حفاظ
روشهای متعددی در نصب حفاظِ بانکی وجود دارد که هرکدام دارای مزیت و معایبی می باشد. در این بین نکته حائز اهمیت اتصال لوله و میلگرد آهنی داخل لوله به پروفیل می باشد. استفاده از جوش و پیچ بیشترین کاربرد را در بین روش ها دارد.
شرکت آرتا استیل با سالها تجربه شما را در زمینه نصب حفاظ های استیل یاری می نماید


آرتا استیل انواع سازه های استیل از جمله: میز استیل، پایه استیل آیفون درب منازل و اداره ها، ساخت کیوسک و آلاچیق و کلیه سازه هایی که در آن از متریال استیل استفاده شود را برای شما عزیزان طراحی و پیاده سازی می کند.


استیل حفاظ ,استیل ,لوله ,بوده ,ایمنی ,بانکی ,حفاظ افقی ,حفاظ بانکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پوستر فیلم های قدیمی سیویل اجرا | کانال مهندسین عمران دانلود کلیپ جدید نکات آموزشی زندگی معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی beroozha نوسان نرخ دلار دیروز