تیم فوتبال پرسپولیس اگر چه در بازی‌های اخیر لیگ برتر با اختلاف ۹ امتیاز از تیم دوم در صدر جدول قرار دارد، اما استرس‌های این تیم برای ادامه لیگ روز به روز افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکه تاز صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال دوره هفدهم این روز ها با مسائل خاصی دست و پنجه نرم می کند که می تواند این تیم را تا مرز بحران پیش ببرد و شاید قهرمانی این تیم را هم به خطر بیندازد.

اولین پارازیت ادامه صدر نشینی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بحران شکایت های اخیر و موضوع طارمی و باشگاه ترکیه ای بود که البته اگر چه تا حدودی مشکل حل شد اما پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را بست و این موضوع تا سال آینده و لیگ جدید ادامه خواهد داشت.

پارازیت دوم خود مهدی طارمی بود که با وجود محرومیتی که برای پرسپولیس ایجاد کرد ساز جدایی را کوک کرده است و برانکو روی این بازیکن برای نیم فصل حساب کرده بود اما با جدایی او علیپور و منشا تنها گزینه های خط تهاجمی پرسپولیس خواهند بود.

موضوع سوم از پارازیت های پرسپولیس فضای متشنج و غیر قابل اعتماد این تیم با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر است که اعتراضاتی را برای این تیم به همراه داشته است که بیشتر در زمینه زمان بازی ها خود را نشان داده است.

اما رای کمیته انضباطی در مورد بازی بدون تماشاگر آنهم با سرعت مثال زدنی کمیته انضباطی که در این باره بی سابقه بوده است یکی دیگر از دلایلی است که برانکو و پرسپولیس در روز های آتی باید با این پدیده هم دست و پنجه نرم کنند.

داوری دیگر موضوعی است که این روزها گریبان تیم فوتبال پرسپولیس را گرفته است، صحنه پنالتی روز گذشته در بازی مقابل نفت که داور مسابقه یک پنالتی صد در صد را برای پرسپولیس نگرفت و در صحنه درگیری شجاع خلیل زاده با محمد نصرتی بسیار یک طرفه کارت زرد شجاع خلیل زاده صادر شد در حالی که در بدترین حالت می بایست هر دو بازیکن کارت دریافت می کردند.

موارد فوق و هشدار مدیر ورابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ما از اول فصل هم می دانستیم باید در چند جبهه با قدرت به کارمان ادامه دهیم، چرا که قهرمانی مجدد عوامل بازدارنده ای دارد، نشان از روز های سخت برانکو در لیگ برتر فوتبال دارد.

این پارازیت ها را در کنار سیر صعودی استقلال در روزهای اخیر با سرمربی آلمانی باعث شده پرسپولیسی ها با استرس بیشتری لیگ را دنبال کنند.

در کنار همه این موارد دعواهای درون تیمی و سفر بشار رسن به عراق و اردو های تیم ملی فوتبال را اگر لحاظ کنیم ، فصل بسیار سختی در پیش است.

فریادهای برانکو در رختکن تیم پس از تساوی مقابل نفت نشان می دهد برانکو نیز احساس خطر کرده است و اینجا نقطه ای است که تیم مدیریتی پرسپولیس و مسئولان باشگاه باید وارد گود شوند و برخی از این پارازیت ها را کم کرده تا تیم هماهنگ پرسپولیس بتواند نتایج خوب خود را تکرار کند.

 

 

منبع:

باشگاه خبرنگاران


بروزترین وبسایت در رزبلاگ پرسپولیس ,فوتبال ,پارازیت ,برانکو ,باشگاه ,برتر ,فوتبال پرسپولیس ,برتر فوتبال ,خلیل زاده ,شجاع خلیل ,برای پرسپولیس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جملات و پیامهای زیبا برای صبح و مناسبت‌ها آژانس مسافرتی آسمان آبی جدیدترین های اینترنت دکتر شهرام شهسوارانی هر چی که بخوای MA TVChanel اینترپلاس دانلود فایل های کمیاب