بهترین آزمون های آزمایشی کدام اند؟

ما به شما داوطلبان چندین نمونه از آزمون های آزمایشی موسسات مختلف را معرفی خواهیم کرد که با آشنایی بیشتری اقدام به تصمیم گیری نمایید:

آزمون های آزمایشی گاج : استاندارد بودن سوالات آزمون ها ،تشابه سوالات دروس عمومی آزمون های آزمایشی گاج با سوالاتتتت کنکور سراسری، هزینه ارزان تر شرکتت در آزمون های آزمایشی گاج گزینه خوبی خواهد بود.

آزمون های آزمایشی گزینه دو : طراحی سوالات نزدیک تر به کنکور در دروس عمومی و تخصصی از ویژگی مثبت این موسسه است و جامعه آماری پایین، عدم دسترسی شهرستان ها و مناطق محروم به این آزمون ها، فاصله سه هفته ای بین آزمون ها هم از ویژگی های منفی این موسسه محسوب خواهد شد.

آزمون های آزمایشی قلمچی : جامعه آماری بالای این آزمون ها سبب می شود دانش آموزان درک درست تری نسبت به وضعیت خود در مقابل سایر داوطلبان داشته باشند اشاره کرد.اما هزینه ی بالا ی ثبت نام و متفاوت بودن و سلیقه ای بودن سطح سوالات این آزمون ها به دلیل طراحی سوالات توسط نفرات برتر کنکور سال های قبل هم از ایرادات این آزمون ها می باشد.

آزمون های آزمایشی تعاونی سنجش: از ویژگی های مثبت آزمون های آزمایشی سنجش اختصاص دادن بالاترین جامعه آماری در فصل جمع بندی است که دلیل آن شباهت سوالات دروس عمومی به سوالات کنکور است. اما از معایب این آزمون ها می توانیم به تطابق کمتر سوالات دروس اختصاصی با سوالات کنکور به ویژه درس شیمی اشاره کنیم.بنابراین پیشنهاد می کنیم در آزمون های فصل جمع بندی این موسسه شرکت کنید.

مشاوره تحصیلی


تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته، کنکور و دانشگاه آزمون ,سوالات ,آزمایشی ,کنکور ,دروس ,آماری ,سوالات دروس ,دروس عمومی ,سوالات کنکور ,جامعه آماری ,بهترین آزمون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

iranscaniar470 نوحه پلاس الیوت کافه پارسی | CAFEPARSI دانلود فایل پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان 3D Boy تخفیفان