شیوه های صحیح کنکوری خواندن 

خب پس از تعیین هدف قطعا این سوال برایتان بوجود خواهد آمد که چگونه و طبق چه اصولی به مطالعه کنکور بپردازیم؟ عجله نکنید! مرحله به مرحله نحوه صحیح کنکوری خواندن را در این مقاله آموزش خواهیم داد.البته قبل از آموزش نحوه مطالعه باید بدانید که کنکوری خواندن زمین تا آسمان با شیوه ای که دانش آموزان در مدرسه برای امتحانات میخوانند متفاوت است به این دلیل که امتحاناتی که در مدرسه برگزار می شود ماهیتی تشریحی دارد و شما دانش آموزان در اینگونه امتحانات از جزئی خواندن مطالب کاملا غافل می شوید و مطالب را به صورت کلی به خاطر می سپارید.

اما باید بدانید که این شیوه برای قبولی در کنکور موثر نیست و برای قبولی در کنکور حتی از حاشیه ها و پاورقی های کتاب هم نباید غافل شوید.مرحله بعدی تمرکز و تسلط کامل بر روی کتاب های درسی تان است که متاسفانه بسیاری از داوطلبان پیش از کسب تسلط بر روی مطالب کتاب به سراغ کتاب ها و منابع کمک آموزشی می روند که این هم از اشتباهات رایجی است داوطلبان مرتکب می شوند.

مشاوره تحصیلی


تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته، کنکور و دانشگاه کتاب ,شیوه ,خواندن ,کنکور ,مطالب ,دانش آموزان ,باید بدانید ,کنکوری خواندن ,صحیح کنکوری ,صحیح کنکوری خواندن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق و دوستی الان بخر تحویل بگیر فایل یک تخفیف ویژه فقط برای امروز ایران گردی را با من تجربه کنید