آیا به تعبیر خواب اعتقاد دارید؟ بله شاید بسیاری از خواب‌های ما تعبیر خاصی نداشته باشند اما عکس این قضیه هم امکانپذر است.

خواب و رویا مجموعه‌ای از تصاویر است که ظاهرا ضدونقیض و بی‌معنی هستند، اما در واقعیت ناشی از عناصر روانشناختی هستند و معانی روشنی در بر دارند.

کارل یونگ، روانشناس، یکی از نخستین کسانی بود که باور داشت خواب دیدن دریچه‌ای به ذهن خودآگاه است. او اعتقاد داشت که خواب و رویاهای ما معانی ظریفی دارند و برای ما قابل تفسیر و تعبیر هستند.

زیگموند فروید، که پیش‌کسوت یونگ بود، اعتقاد داشت همه‌ی خواب و رویاها ماهیتی جنسی دارند، اما یونگ با او مخالف بود. طبق گفته‌ی یونگ بسیاری از سمبل‌ها معنای عمیق‌تر و جهانی دارند.

این نوشتار راهنمایی است درباره‌ی برخی از خواب و رویاها که معنی جهانی دارند. آیا تا به حال پیش آمده‌است که یکی از این‌ها را در خواب ببینید؟

۱. سقوطتعبیر خواب طلا
سقوط اغلب نشان‌دهنده‌ی یک “پرچم قرمز” در ضمیر ناخودآگاه شما است، و نشان می‌دهد که کنترل یکی از موقعیت‌های مهم زندگی‌تان را از دست داده‌اید. این رویا فرصت مناسبی به شما می‌دهد که به یک رابطه‌ی شخصی یا مسئولیت کاری رسیدگی کنید، پیش از آن‌که خیلی دیر شود.

۲. تعبیر خواب دندان
افتادن دندان در خواب به معنی از دست دادن قدرت یا اطمینان است. هرچند، از دست دادن دندان می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییر یا موقعیت ناگهانی که موجب کم شدن عزت نفس شده‌است، نیز باشد.

۳. تعبیر خواب حاملگی
تجربه کردن بارداری و دیدن این‌که در خواب باردار هستید، می‌تواند نمادی از داشتن یک ایده‌ی جدید باشد یا نیاز برای شروع یک پروژه‌ی خلاقانه را نشان بدهد. دیدن رویای بارداری به ندرت با میل به مادر یا پدر شدن(که بستگی به ترجیحات شخصی زندگی کسی که رویا را می‌بیند دارد) مرتبط است.

۴. پرواز کردن
اگر در خواب ببینید در حال پرواز کردن هستید، باید آن را نشانه‌ای از ضمیر نیمه‌آگاه‌تان بدانید به این معنی که باید پیوند محکمی را که با موقعیت خاصی در زندگی‌تان دارید، رها کنید. پرواز اغلب نشان می‌دهد که زمان آن رسیده‌است اجازه بدهید چیزها طبق روال طبیعی پیش بروند به جای این‌که دائما همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

۵. تحت تعقیب بودن تعبیر خواب خواستگار


اغلب آدم‌ها تصور می‌کنند که تحت تعقیب بودن در خواب به معنی فرار از مشکلات است، اما در واقع برعکس است. شما تحت تعقیب ضمیر نیمه‌آگاه خودتان هستید که شما برای رویارویی با مشکل یا مواجه شدن با ترس تشویق می‌کند.

۶. تعبیر خواب مرده
رویای مرگ یا مردن معمولا زمانی رخ می‌دهد که یک تغییر احساسی در زندگی فرد روی داده‌‌است یا در شرف روی دادن است. هدف از مضمون این رویا ایجاد فضا برای چیز جدیدی است که قرار است از راه برسد.

۷. بودن تعبیر خواب بوسیدن
وقتی خواب می‌بینید که در یک مکان عمومی کاملا هستید، احتمالا درباره‌ی چیزی در زندگی‌تان مضطرب و آسیب‌پذیر هستید.

۸. امتحان دادن
امتحان دادن در خواب به احتمال زیاد نشان‌دهنده‌ی یک موقعیت پراسترس است که شما دائما در زندگی با آن مواجه می‌شوید. این رویا اهمیت هشیار بودن را به جای غرق شدن در اضطراب نشان می‌دهد.

۹. غرق شدن
غرق شدن در خواب نماد یک موقعیت طاقت‌فرسا در زندگی فردی است که این خواب را می‌بیند. این موقعیت خاص ممکن است فرد را در دریایی از احساسات پرتنش ناشی از یک رابطه‌ی جدید، کشمکش شخصی یا ضربه‌ی روحی-روانی که اخیرا رخ داده‌است، غرق کرده باشد.

۱۰.تعبیر خواب مار
دیدن مار یا تعامل با آن‌ در خواب، نشان‌دهنده‌ی تغییر است. کسی که این خواب را می‌بیند یا مرتکب گناه شده‌است یا تغییر بزرگی در زندگی‌اش رخ داده‌است، و فارغ از این‌که نتیجه بد است یا خوب، احساسی نو یا متفاوت را تجربه می‌کند.

منبع:تعبیر خواب


رئال مادرید خواب ,موقعیت ,تعبیر ,می‌دهد ,رویا ,دارند , تعبیر خواب ,نشان می‌دهد ,بودن تعبیر خواب ,نشان‌دهنده‌ی تغییر ,اعتقاد داشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

براول هکینگ نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. محب نماز بهترین بازی های اندروید و ویدئو های آموزشی بازی و برنامه ها و .... اندروید شیراز طرح|طراحی سایت|طراحی چت روم|shztarh|طراحی شیراز 09197977577دستگاه فلزیاب او کاام و گنج یاب تصویری OKM Exp 6000 Read mo دانلود آهنگ و فیلم ایرانی