1. از تقلب و استفاده از برنامه های غیر مجاز اعم از Wallhack , AimBot , Elevator بپرهیزید که در صورت مشاهده و مدرک شما بن دائم خواهید شد
  2. هرگونه بحث ی ، قومی ، مذهبی در سرور ممنوع می باشد .
  3. در استفاده از نام کاربری دقت فرمایید ، هر گونه نام مغایر با هنجار های ملی موجب قطع دسترسی شما از سرور میگردد .
  4. از نام های دیگران استفاده نکنید ( Fake Name )
  5. از توهین به یکدیگر و ملامت دیگران به خاطر عدم توانایی بپرهیزید . سعی کنیم بجای نابود کردن استعداد ها ، آنها را پرورش دهیم.
  6. هرگونه تبلیغات داخل سرور ها ممنوع می باشد .
  7. از صدمه زدن به هم تیمی های خود بپرهزید .
  8. در تیم ، برای پیروزی و انجام ماموریت ها با یکدیگر تعامل داشته باشید .
  9. برای تعامل هرچه بیشتر با دوستان خود ، میتوانین از Room مخصوص بازی Counter Strike  در تیم اسپیک استفاده کنید .
  10. از هرگونه به کارگیری الفاظ رکیک شدیدا اجتناب نمایید زیرا در صورت گزارش بازیکنان فرد خاطی بن خواهد شد.
  11. درصورت توهین و فحاشی ازسمت بازیکنان به شما ابتدا از توهین یا فحاشی ایشان و از نام کاربری و استیم ای دی (Steam ID) فرد خاطی اسکرین شات تهیه نموده و برای ادمین مربوطه از طریق گروه تلگرام ارسال نمایید تا فرد خاطی جریمه شود. در صورت پاسخ با فحاشی به فرد خاطی هر دو پلیر بن خواهند شد.
  12. درصورت جعل اسناد ارائه شده توسط کاربران به نحوی که به سبب انحراف قانون و اغوای ادمین گردد ، غیر مجاز بوده و با فرد مجعول برخورد شدید خواهد شد.
  13. مسائل مربوط به گروه ها و یا سایر سایت ها که از نظر بلک آرنا رسمیتی ندارد به تیم ادمین مربوط نمی شود و اتفاقات و مسائل مربوط در آن ارتباطی به مسئولین سایت و ادمین ها ندارد لذا اگر در این رابطه شکایتی دریافت شود پیگیری به عمل نخواهد آمد.
  14. و و رد و بدل ویا انتشار چیت ممنوع بوده و چه با افرادی که منتشر کننده هستند و چه افرادی که متقاضی هستند برخورد خواهد شد و فرد انتشار دهنده برای همیشه بن خواهد شد.
  15. در صورت شکایت و مشاهده ی هرگونه تخلف از بازیکنان دیگه برای شکایت باید اسناد معتبر ارائه شود در غیر این صورت پیگیری به عمل نخواهد آمد.
  16. استفاده از کانفیگ های (CFG) غیر مجاز ، نامعتبر و هر کانفیگی که روند بازی را تغییر دهد غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده به منزله ی چیت درنظر گرفته می شود و با متخلفین طبق قوانین برخورد خواهد شد.
  17. استفاده از کانفیگ های (CFG) پلیر های معروف بلامانع است.
  18. توهین ، تهدید و فحاشی به ادمین های سرور به منزله ی توهین به سایت و عوامل محترم آن است و فرد خاطی برای همیشه از اتصال به سرور محروم خواهد شد.
  19. درصورت شکایت از ادمین ها با در دست داشتن اسناد معتبر به مسئولین سایت گزارش دهید.
  20. تحریک به فحاشی غیر مجاز بوده و در صورت انجام این عمل پس از مسجل شدن این موضوع بن مدت بالا برای پلیر ثبت می شود.
  21. ویس دادن مکرر در سرور ، پخش موزیک ، صحبت های متفرقه وهر مساله ای که باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شود جرم بوده و فرد خاطی بن خواهد شد.
  22. چت بی جا و سخنان نامربوط به بازی موجب به mute شدن کاربر خواهد شد و در صورت تکرار مجدد پلیر بن خواهد شد لذا از کاربران عزیز تقاضا می شود به جهت صحبت و ارتباط با یکدیگر از تیم اسپیک استفاده کنند.

رسانه معتبر گیمینگ : بلک آرنا صورت ,سرور ,استفاده ,ادمین ,خاطی ,بوده ,مجاز بوده ,برای همیشه ,برخورد خواهد ,مسائل مربوط ,بازی counter منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Priscillamdwo501 News اینجا همه چی هست سیمرغ آرایش و زیبایی،پوست و مو،آرایش چشم دانستنی ها.بازی آنلاین و حتی جوک کلنیک دندانپزشکی|امپلنت|ونیر|ارتودنسی دندان|دندان پزشکی کودکان جامعه سلامت