تعبیر خواب آبیاری

تعبیر خواب آبیاری

تعبیر خواب آبیاری باغ و باغچه و زمین کشاوری و همچنین آب دادن به گل بسته به شرایطی از جمله اینکه با آب رود یا جوی یا چاه آبیاری کرده و همچنین آیا زمین آبیاری شده تشنه و خشک بوده یا نه تعبیر می شود. در کل تعبیر خواب آبیاری باغ, زمین و گل برای شخص بیننده خواب خوب است اما پیشنهاد میکنم حتما در ادامه تعبیرهای مختلف آبیاری باغ را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب بخوانید تا دقیقا متوجه تعبیر خواب خود شوید.

تعبیر خواب آب دادن به باغچه

حضرت دانیال می گوید : اگر کسی در خواب با استفاده از آب جوی یا رود باغچه خود را آب داد خوابش علامت این است که از غم و اندوه نجات پیدا خواهد کرد و مال و ثرورتی به او خواهد رسید.

تعبیر خواب آب دادن به گل

لوک اویتنها می گوید : اگر شخصی در خواب به گل ها آب داد خوابش بیانگر این است که آن شخص سرگرمی های خوشایندی خواهد داشت.

تعبیر خواب آبیاری زمین کشاورزی

خالد بن علی محمد العنبری می گوید :

اگر شخصی زمینی را بعد از تشنگی اش آب دهد خوابش بیانگر رسیدن به خوشی و شادمانی بعد از ناراحتی و اندوه و همچنین ثرورتمند شدن بعد از فقر و رسیدن به علم و دانش است. البته بعضی وقتا هم آبیاری زمین تشنه, اصلاح امور دینی و صاحب اخلاق پسندیده شدن شخص خواب دیده تعبیر می شود.

تعبیر خواب آبنبات تعبیر خواب خوردن آبنبات اگر شخصی خواب ببینید که آبنبات می خورد خوابش بیانگر یک تفریح و گردش .

اگر شخصی در خواب زمینی را با استفاده از آب جوی آبیاری می کند خوابش بیانگر رسیدن به بهر و خیرهای زیاد است و همچنی آن شخص از زندگی خوب و آرامی بهره مند خواهد شد.


شیدا سایت خواب ,تعبیر ,آبیاری ,خوابش ,زمین ,بیانگر ,تعبیر خواب ,خواب آبیاری ,خوابش بیانگر ,بیانگر رسیدن ,آبیاری زمین ,خوابش بیانگر رسیدن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهندسی شناختن دشمن مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت Shokouh Institute غریبه ای در سیاهی نیلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اینجا همه چی هست طراحی سایت و سئو