بیوگرافی آرمان درویش

عکس های آرمان درویش

آرمان درویش فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. متاسفانه هیچ اطلاعاتی از تاریخ تولد او در دسترس نیست. او از دوستان صمیمی شهاب حسینی بازیگر محبوب و سرشناس کشورمون است و طبق گفته خود آرمان درویش, شهاب حسینی برای من مثل یک برادر است.

ازدواج و همسر آرمان درویش

هیچ اطلاعاتی در مورد آرمان درویش و همسرش و ازدواج او تا به امروز منتشر نشده است. البته بعضی از سایت ها عکس هایی از آرمان درویش با الهام حاج فتحعلی منتشر کرده اند و آن ها را زن و شوهر معرفی کرده اند در حالی که این خبر اصلا صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

نحوه بازیگر شدن آرمان درویش

اولین کار هنری آرمان درویش فیلم چهارشنبه بود که بازی در این فیلم را شهاب حسینی به او پیشنهاد داده است. خود آرمان درویش معتقد است : شهاب حسینی باعث شد من وارد دنیای هنر و بازیگری شوم و با پیشنهاد او در فیلم چهارشنبه بازی کردم.

آرمان درویش در پشت صحنه فیلم چهارشنبه

آرمان درویش در فیلم چهارشنبه

فیلم چهارشنبه داستان خانواده ای است که پدر خانواده در مراسم نامزدی دختر خانواده اکرم توسط یکی از اقوام نزدیک داماد کشته می شود در نهایت قاتل به اعدام محکوم می شود و اکرم به همراه خواهرش طیبه و دو تا برادرش یعنی سلیم ( شهاب حسنی) و طاهر ( آرمان درویش ) برای تایید قصاص باید به دادسرا بروند.

اما اکرم و خواهرش دو دل هستند و موضوع را به سلیم می گویند و سلیم پیشنهاد میدهد طاهر چیزی از قضییه نفهمد بهتر است رضایت بدهیم و به جای اعدام تقاضای دیه بکنیم ولی طاهر متوجه این موضوع می شود و آشوب می کند و می گوید به هیچ وجه رضایت نمی دهد .

در ادامه عکس آرمان درویش را در فیلم چهارشنبه می بینید :

آرمان درویش در فیلم چهارشنبه

بازی فوق العاده آرمان درویش در فیلم چهارشنبه

با اینکه این فیلم اولین کار بازیگری آرمان درویش بود اما او توانست به خوبی همانند یک بازیگری حرفه ای از پس نقشش بربیاد تا جایی که شهاب حسینی به تعریف از بازی آرمان در این فیلم پرداخت و گفت :

نقش اصلی فیلم را آرمان بازی می کند من به همه شما این نوید را میدهم که به زودی آرمان یک ستاره بسیار توانا و قدرتمند در سینمای ایران خواهد شد.

محمدرضا غفاری عکس های محمدرضا غفاری و همسرش محمدرضا غفاری در ۶ مرداد ۱۳۶۴ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۲ ساله است .

پیش بینی شهاب حسینی درست بود؟

پیش بینی شهاب کاملا درست از آب در اومد بازی آرمان در سریال جدید شبکه دو سیما حرف ندارد و او همانند یک بازیگر فوق حرفه ای در این سریال نقشش را اجرا می کند و اکنون آرمان در سریال سایه بان برادران محمودی که مخاطبان میلیونی دارد توانست به خوبی در چهره ها ماندگار شود و به محبوبیت برسد. و این سریال نقطع عطفی در کارنامه بازیگری او شد.

آرمان درویش و شهاب حسنی

نقش آرمان درویش در سریال سایه بان

آرمان در سریال سایه بان نقش پسری بنام سعید را بازی می کند که با سهراب ( مجتبی پیرزاده ) رفیق صمیمی است و با همسرش مخصوصا برادر زنش شدیدا اختلاف دارد و اوضاع مالی مناسب ندارد. سعید بیکار است و دنبال شغل می گردد در نهایت با پیشنهاد یکی از دوستانش تصمیم می گیرد برای وارد کردن یه سری کالا و آن ها در ایران به چین سفر کند و ۵۰ میلیون از رفیقش سهراب قرض می کند که سهراب میخواست با این پول برای خواهرش جهیزیه بخرد اما میگه یه ماه دیرتر جهیزیه میخریم و به او قرض میدهد و سعید به چین می رود اما اتفاقاتی در راه است که ممکن است رفاقت چندین ساله او با سعید بهم بخورد .

آرمان درویش و مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان

عکس آرمان درویش و مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان

آرمان درویش و هستی مهدوی

عکس آرمان درویش و همسرش هستی مهدوی در سریال سایه بان

آرمان درویش و بهاره کیان افشار

آرمان درویش در کنار بهاره کیان افشار بازیگر سریال عاشقانه

آرمان درویش

عکس های آرمان درویش


شیدا سایت آرمان ,درویش ,فیلم ,سریال ,شهاب ,بازی ,آرمان درویش ,فیلم چهارشنبه ,شهاب حسینی ,سریال سایه ,مجتبی پیرزاده ,بیوگرافی آرمان درویش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گنج یاب mazhabi13 سبزاندیشان لحظه ای در نصرآباد دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم سراب نیوز روز مرگی ها اقتصاد مقاومتی خوزنین تحصیل خارج از کشور