مرجع فایلهای امورزشی | پاورپوینت طرح تكریم ارباب رجوع
- مرجع فایلهای امورزشی | پاورپوینت طرح تكریم ارباب رجوع
پاورپوینت طرح تكریم ارباب رجوع
نام محصول : پاورپوینت طرح تكریم ارباب رجوع
دسته : پاورپوینت – powerpoint
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1706 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 12توضیحات کوتاه:
سازمانها و موسســـات برای شناسایی انتظارات و خواسته های ارباب رجوع خود نیاز به انجام تحقیقات گسترده بازاریابی دارند تحقیقات بازاریابی پل ارتباط بین جامعه (مشتریان و مصـــرف كنندگان) با سازمانها و موسسات می باشد ثمره این تحقیقات اطلاعاتی است كهتوضیحات کامل: اما رضایت مشتریان چیست؟
رضایت مشتریان را می توان به ایجاد حالت رضایت، شادمانی و خشنودی یا شعفی كه در نتیجه تامین نیاز و برآورده كردن تقاضاها و احتیاجات مشتری توسط نده در مشتری تعریف نمود. حال باید دید این رضایت را بااستفاده از چه شاخصهایــی می توان ارزیابی نمود؟ كه در این باره موارد زیر مطرح می باشد:
1 – یا تداوم مراجعه مشتری جهت معاملات و وفاداری.
2 – میزان شهرت و اظهارنظر مثبت مشتریان.
3 – معرفی مشتریان جدید توسط مشتریان قدیم.
4 – كاهش هزینه های جذب مشتری.
براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد
دانلود رایگان مقاله12 مشتریان ,پاورپوینت ,رجوع ,ارباب ,تكریم ,مشتری ,ارباب رجوع ,تكریم ارباب ,رضایت مشتریان ,فایلهای امورزشی ,مرجع فایلهای ,مرجع فایلهای امورزشی منبع
درباره این سایت