استخر پیش ساخته فایبر گلاس 488 سانتی کامل

قیمت: 4750000 تومان

محصول استخر پیش ساخته فایبر گلاس بسیار زیبا با طراحی بسیار بی نظیر از شرکت اینتکس میباشد. این استخر پرتابل اینتکس در حقیقت از دو استخر تشکیل میشود. تمامی فایبر گلاسهای این استخر با شکل تخته ای بین دو پایه از استخر نصب میگردند که بسیار ضخیم بوده و در مقابل ضربات ناشی از کنار استخر مقاوم میباشند در ضمن این استخر پیش ساخته در برابر نور آفتاب و بارشهای جوی مقاوم تر بوده و کامپوزیت طرح چوب آن باعث شده تا به غیر از شکل ظاهری بسیار زیبا و منحصر بفرد آن استقامت و کارایی بیشتری به این محصول بدهد. استخر فایبر گلاسی تنها با شکل دایره ای تولید میگردد و استقامت این استخر بدلیل گرد بودنش و تعداد مساوی فواصل بین پایه ها بیشتر از سایر استخر های دیگر است.

کد کالا:  28382برند:  Intex

این محصول با ابعاد نسبی قطر 5 متری، استخر پیش ساخته فایبر گلاس شرکت اینتکس است که دور تا دور از تخته های فایبر گلاسی تشکیل شده است این تخته های فایبر گلاسی براحتی بین هر دو ستون جا مروند که بسار ضخیم هستند و مهمترین حسن آنها اول این است که زیبا ترین استخر پیش ساخته شرکت اینتکس بوده و دوم اینکه طول عمر بیشتری دارند چرا که در مقابل ضربه، اشیاء نوک تیز و برنده باران های سنگین و برف مقاوم تر بوده و براحتی خراب نمیشوند چرا که این محصول در واقع دو استخر است، استخر اول که از بیرون دیده میشود همان فایبر گلاس است که شکل چوبی دارد و استخر دوم که داخل این شکل چوبی است یک استخر از نوع استخر های پیش ساخته فریمی آبی رنگ است که دقیقا همان ساختار را دارد حتی میتوانید این استخر را بدون بدنه خارجی فایبر گلاسی نیز نصب کنید، این فایبر گلاس ها و اینکه این محصول  با این سطح کیفیتی تولید میشود باعث گران تر شدن قیمت میشود در ضمن باید گفت این استخر بسیار کم در بازار ایران یافت میشود. پمپ تصفیه این مجموعه از نوع شنی و یک فیلتر با مخزن مخصوص دارد که با پودر مخصوص یا سیلیس کار میکند و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی فیلتر های کاغذی داشته و تصفیه آب بسیاربهتر تحت عنوان تصفیه کریستالی حرفه ای انجام میدهد که این مدل پمپ ها همه نوع آب را تصفیه میکنند. قسمت بالایی پمپ تصفیه این استخر منوی تنظیم شونده دارد که شش نوع تصفیه با بک واش جهت کمک بیشتر به تمیز کردن پمپ دارد، یک تایمر جهت تنظیم زمان تصفیه آب استخر و یک فشار سنج برای تحمل فشار و قدرت پمپ دارد، یک دکمه برای قطع کردن کامل تصفیه داشته و کل این پمپ تصفیه ضد آب است. این محصول نیز از نوع استخر های متحرک و یا پیش ساخته عالی بوده و براحتی متغیر بوده و میتوان آنرا جا به جا کرد این محصول را میتوانید در منزل ویلاها باشگاه های ورزشی حیاط و پشت بام های مستحکم و سایر مکان هایی که نیاز به یک استخر منحصر بفرد زیبا و حرفه ای دارید نصب نمایید.




مشخصات ظاهری و فنی




















































































قطر488 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
ابعاد بسته بندیسه کارتن
وزن232 کیلوگرم
حجم آب استخر16805 لیتر
نوع پمپ تصفیهفیلتر شنی (سیلیس)
توان تصفیه پمپ7.9 متر مکعب در ساعت
شن تصفیهدارد
فشار سنج پمپ تصفیهدارد
تایمر پمپ تصفیهدارد
درجه کلی پمپ تصفیهحرفه ای
بست و شلنگ پمپ و استخرحرفه ای
اسکیمردارد
نردبانحرفه ای
زیرانداز و روکشدارد
جنس بدنه استخرفایبرگلاس+ PVC الیافدار
جنس پایه های استخرآلمینیومی حرفه ای
رابط تخلیه و آبیاریدارد
راهنمای نصبDVD آموزشی
برچسب تعمیراتدارد

       سوال از نده


دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی استخر ,فایبر ,تصفیه ,ساخته ,گلاس ,بوده ,فایبر گلاس ,فایبر گلاسی ,ساخته فایبر ,شرکت اینتکس ,بسیار زیبا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خندونک The Komikbook | Unlimited Comic Book and Manga پانیذ موزیک پایان immigrants saadi511 ablevegeta دیجیتال مارکتینگ