قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت یکی از قابلیت هایی می باشد که بسیاری از آن بی خبرند. امکان Featured Snippet در طراحی سایت یک قابلیت بسیار جالب و کاربردی می باشد. در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر درباره ی قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت توضیح دهیم.

 

قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت چیست ؟

بسیاری مواقع هنگام جستجو در گوگل با یک باکس متنی ویژه در بالای نتایج جستجو مواجه می شویم که با ظاهری متفاوت پاسخ سوال ما را در یک پاراگراف نمایش می دهد. این درواقع همان قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت می باشد. Featured Snipped عموما در پاسخ به جستجوهایی که با لحن سوالی پرسیده می شود به صورت یک کادر در بالای نتایج به نمایش درمی آید.

زمانیکه شما سوالی را در باکس جستجوی گوگل مطرح می کنید ممکن است پاسخ شما بصورت یک باکس حاوی پاسخی برجسته در بالای نتایج گوگل نمایش داده شود. قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت شامل توضیحاتی مختصر در پاسخ به سوال شما است که از یک صفحه اینترنی معتبر دریافت شده است. همچنین عنوان صفحه، تصویر شاخص و لینک آن نیز در این باکس نمایش داده خواهد شد. قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت های غیر ایرانی بسیار استفاده شده است. این در حالی می باشد که سایت های ایرانی از این قابلیت استفاده نمیکنند.

گوگل با استفاده از نوعی الگوریتم خاص پاسخ ها را در صفحات وب پیدا کرده و نمایش می دهد. البته این گفته ی خود گوگل می باشد. با این حال بیشتر به نظر می رسد که اینگونه پاسخ ها به دست انسان نوشته شده است. زیرا عموما در آنها عبارت هایی دیده می شود که بعضا در متن اصلی وجود ندارد.

در کل قابلیت Featured Snippet در طراحی وب سایت به هدف پاسخ گویی هرچه سریعتر سوالاتی که کاربران دارند طراحی شده است و به عنوان یکی از بهترین امکانات گوگل در چند سال اخیر شناخته شده است.

متن بعد: ایجاد قابلیت Featured Snippet در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت طراحی ,سایت ,featured ,قابلیت ,snippet ,گوگل ,featured snippet ,طراحی سایت ,قابلیت featured ,بالای نتایج ,نمایش داده ,قابلیت featured snippet منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای اکادمی والیبال سپاهان طلایی دستگاه تصفیه آب ارزان کده زیبا زیبا کمپرسور باد تک سایت املاک کارخانه تیم زیرو