پیش از این با کاربری آسان طراحی سایت آشنا شدیم. هرچه استفاده از وب سایت شما برای کاربران آسان تر باشد، احساسات مثبت بیشتری در طول کار با سایت پیدا می کنند.

برای کاربری آسان طراحی سایت به خاطر داشته باشید که بر عکس این حالت هم وجود خواهد داشت. اگر استفاده از سایت شما بیش از حد سخت باشد، کاربران انگیزه ای برای فعالیت در سایت نداشته و احساسات منفی بیشتری نسبت به وب سایت شما ایجاد می شود.

در مورد منوی سایت بازبینی انجام دهید و استفاده از آن را تا حد ممکن آسان سازید.

راهکارهایی برای بهبود کاربری آسان طراحی سایت

  • برای کاربری آسان طراحی سایت سعی کنید پیمایش را محدود سازید.

مقدار متعادلی میان صفحه نمایش کوچک و بزرگ پیدا کنید. از تکنولوژی تغییر اندازه تصویر استفاده کنید و یا از اندازه های مختلف یک تصویر بسته به صفحه نمایش کاربر استفاده کنید.

معمولا می توانید به سادگی پیمایش کاربر را بدون توجه به دستگاه یا رزولوشن مورد استفاده خود محدود کنید تا کاربری آسان طراحی سایت فراهم شود. تنظیمات صفحه نمایش های کوچکتر را با تغییر در طرح سایت و یا ساختن ریز عکس ها در ابعاد مختلف انجام دهید.

  • امکان برقراری تماس را برای کاربران آسان کنید.

صرف نظر از اینکه کار شما چقدر خوب است، در صورتی که کاربران نتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، کار به درستی انجام نخواهد شد. افزودن اطلاعات تماس در سایت کار ساده ای برای ایجاد کاربری آسان طراحی سایت است. اینکه به چه صورت صفحه تماس با ما نشان داده شود، شماره تلفن و آدرس ایمیل را در پایین هر صفحه نشان دهید، باید برای کاربران بسیار مهیج باشد.

می توانید هر آنچه که برای جزئیات تماس لازم است را در سایت قرار دهید، تنها باید مطمئن شوید که این کار به درستی انجام می شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت سایت ,آسان ,طراحی ,کاربری ,استفاده ,کاربران ,طراحی سایت ,آسان طراحی ,کاربری آسان ,برای کاربران ,صفحه نمایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه شعر جدیدترین روشهای کسب درآمد در منزل اهنگ سایت من sabt-bonyad قـشـم مـد ایـرانـیـان ترازو آموزش همه چی