رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر درصد تورم را حساب کنیم مالیات هیچ افزایشی برای سال آینده ندارد. 

حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان 10 درصد افزایش می‌یابد/دولت هیچ تصمیمی برای افزایش ضرایب مالیاتی نداردبه گزارش خبرنگار گروه ی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در گفتگوی ویژه خبری امشب با اشاره به لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: امروز این لایحه در ۶۰۰۰  صفحه سند از سوی رئیس جمهور به مجلس تقدیم شد. 

وی ادامه داد: بودجه امسال دارای ویژگی های خاص بوده و نسبت به بودجه‌ سال‌های گذشته متفاوت است.

نوبخت با تاکید بر اینکه در سال آینده بر اساس لایحه بودجه، ده و نیم درصد درآمد مالیات افزایش پیدا می‌کند، افزود: بودجه سال ۹۷ به همین مقدار رشد کرده و هر سال به اندازه نرخ تولد بزرگ می شود لذا دولت هیچ تصمیمی برای افزایش ضرایب مالیاتی ندارد. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: اگر درصد تورم را حساب کنیم مالیات هیچ افزایشی برای سال آینده ندارد. 

وی تأکید کرد: برای کارمندان هم بازه دریافتی ۲ میلیون تومان معافیت از مالیات لحاظ شده است همچنین به تولید کنندگان ما نیز فشاری وارد نخواهد شد، ظرفیت های بسیاری برای دریافت مالیات بر اساس مکانیزه شدن وجود دارد و تمرکز ما بر روی افرادی است که مالیات پرداخت نمی‌کنند و هیچ فشاری بر روی تولیدکنندگان ما قرار نمی‌گیرد.

نوبخت همچنین تصریح کرد: ۱۰ درصد به حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان افزوده خواهد شد البته در رابطه با البته دستگاه‌های خودمان از انواع روش‌های ممکن برای صرفه جویی استفاده می‌کنیم اما برای کارکنان دولت ۱۰ درصد افزایش حقوق را اعمال خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در بودجه سال ۹۷ برنامه ای برای همسان سازی دریافتی بازنشستگان در نظر گرفته شده است، گفت: خدمت به بازنشستگان وظیفه ماست و با توجه به محدودیت‌ها اقدام می‌کنیم.


فان وسرگرمی بودجه ,مالیات ,درصد ,برنامه ,رئیس ,سازمان ,رئیس سازمان ,سازمان برنامه ,حقوق کارکنان ,درصد افزایش ,آینده ندارد ,رئیس سازمان برنامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیران فایل شهر زیرنویس سایت فروش املاک گالری روژه(سفارش انواع زیور آلات دست ساز) مجله سنگهای قیمتی فروشگاه آنلاین