منبع.

گروه هنری عرفان موزیک-اجرای زنده موسیقی در مراسم و جشن ها-تبریز و مرند

با سلام خدمت هم شهریان و هم وطنان عزیز

موسیقی اگر خوب نواخته شود و خوب اجرا شود میتواند روح آدم را تکان دهد و  جان تازه ای به جشن ها و مراسم ها بدهد. صدا اگر خوب و گوش نواز باشد انسان از بودن در مراسم لذت میبرد و دقایقی را با موسیقی ناب میگذارند و فارغ از هیاهوی دنیا، شروعی تازه و شاد برای آغاز زندگی رقم میخورد.

گروه موسیقی عرفان موزیک در مرند و تبریز(و شهرهای صوفیان و شبستر و جلفا و علمدارو توابع اطراف آنها) آماده ارائه خدمات موسیقی و اجرای زنده در مراسمات عروسی-سالگرد ازدواج-جشن تولد و غیره در این شهرها میباشد در این گروه از بهترین و باتجربه ترین نوازنده ها همچون نوازنده ارگ- ضرب و ویولون استفاده میشود خواننده مشهور پاپ، محمد حیدری نیز مسئولیت تنظیم و خوانندگی را  برعهده دارد لذا برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به پیج اینستاگرام محمدحیدری(عرفان موزیک)،   mohammadheydarie سربزنید یا با شماره 09148449266  در تماس باشید دوستانی که فیلمبردار ندارند نیز میتوانند از ما درخواست کنند تا فیلمبردار نیز بیاوریم. شهرها و روستاهای بسیار دور و سایر استانها پذیرفته نمیشود. مراسم شما میبایست طبق قوانین رسمی جمهوری اسلامی ایران باشد لذا مراسمات غیر اخلاقی و جشن های خارج از عرف به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود.


سایت سرگرمی و تفریحی موسیقی ,مراسم ,گروه ,نوازنده ,مرند ,موزیک ,عرفان موزیک ,پذیرفته نمیشود ,اجرای زنده ,گروه هنری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرزمین عجایب - برترین ترفندهای وب کلینیک مجازی تاریخ استان مرکزی کامپیوتر سرا VALIK 0098 | وکیل 0098 باسکول ، لودسل ، ویفیدر بلت فیدر biz مرجع هک فروت کرفت