علل عفونت مثانه در مردان گرداوری شد

علل عفونت مثانه در مردان

 

زمانی که صحبت از عفونت می شود دردهای ناشی از آن هم به صورت ویژه ای مورد توجه قرار خواهد گرفت ، زیرا این دردها بر اثر ملتهب شدن عضو مربوطه به وقوع می پیوندد و تنها با درمان محل عفونت و  عوامل ایجاد کننده ی آن می توان به راحتی از این بیماری رهایی یافت. در این مطلب قصد داریم تا مختصر توضیحی در خصوص بیماری عفونت مثانه در مردان ارائه دهیم.

اگرچه درصد عفونت مثانه در مردان نسبت به ن کمتر می باشد اما اهمیت این موضوع در جنس مذکر بسیار مهم است. از اولین نشانه های وجود یک حالت ملتهب و زخمی در مثانه سوزش در ادرار می باشد. فرد به تازگی ادرار می کند و این ادرار را به سختی انجام می دهد اما به دلیل سوزش ادرار قادر به تخلیه ی کامل ادرار نیست و به همین دلیل تکرر ادرار رخ می دهد. به دلیل محل قرارگیری مثانه معمولا دردها در این ناحیه به نواحی اطراف نیز سرایت خواهد کرد. بنابراین هرگونه درد در کمر ، لگن و زیرشکم به عنوان یک زنگ هشدار تلقی می شود.

در صورتی که در ناحیه ی مورد نظر شما زخمی وجود داشته باشد این نوع زخم به مرور زمان دچار خونریزی می شود و در نتیجه با حالت خون در ادرار خود مواجه خواهید شد. برخی از مواقع مردان از ترشحاتی گله دارند که از آنها مشاهده می شود. عفونت مثانه در مردان در موارد پیشرفته با تب همراه خواهد شد. در صورت عدم درمان به دلیل نزدیکی مثانه با پروستات ، ملتهب شدن مثانه به پروستات فشار وارد می آورد و منجربه درد در این ناحیه خواهد شد.

مجاری ادراری یک راه باز می باشند که هر نوع باکتری و عامل عفونی توانایی ورود به این نواحی را دارد. در صورتی که پس از ادرار کردن و مدفوع کردن شست و شوی خوبی با آب سالم انجام ندهیم و یا اینکه بدون پاک کردن و خشک کردن نواحی مرطوب اقدام به پوشیدن لباس زیر نماییم قطعا محیط را برای رشد بیشتر عوامل می فراهم خواهیم کرد. در برخی از مواقع عفونت های موجود در خون به راحتی به مثانه راه پیدا می کنند و در مدت زمان کوتاهی عفونت های شدیدی را به همراه خواهند داشت.

برای کاهش درد و ناراحتی و بهبود عفونت مثانه بهتر است تا مصرف الکل و دخانیات را کنار بگذارید. نوشیدن مایعات فراوان به عمل دفع عوامل می کمک شایانی خواهد کرد. علاوه بر آن داشتن یک نظم خاص در مصرف آنتی بیوتیک ها مهم ترین اصل در درمان سریع شما خواهد بود.


مجله آفتاب مثانه ,عفونت ,ادرار ,مردان ,دلیل ,نواحی ,عفونت مثانه ,عوامل می منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجنون کسی باش که مجنون تو باشد orkwwwr shop مشاوره تحصیلی تضمین بار ↔09192717636↔ ایمان به مسیح خداوند توریاب اموزش هشتم خرید اینترنتی