ویژگی پنجره های دوجدارهUPVC  قسمت پنجم
ویژگی پنجره های دوجدارهUPVC  قسمت پنجم ، در این مقاله ادامه پارت قبلی را توضیح می دهیم .
درب و پنجره های UPVC در سال های اخیر یکی از رایج ترین نوع درب و پنجره بوده و توانسته نسبت به سایر در وپنجره ها محبوبیت بیشتر داشته باشد.این درب و پنجره ها ویژگی های زیادی دارند :
8- امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی : از مزیت های دیگر استفاده از در و پنجره های upvc امکان استفاده از تجهیزات الکترونیکی و کنترل های برقی و یا ریموتی است.
بیشترین کاربرد این یراق آلات در مواقعی است که کاربر از بودجه مالی بالایی برخوردار است و به دنبال امکاناتی است که با کمترین کوشش برای امور روزمره خود برسد و در حالیکه به کار مشغول است یا در حال دیدن تلویزیون است بتواند با یک ریموت یا کنترل درب و پنجره های خانه را باز و یا بسته کند.
از دیگر امکانات این مدل یراق آلات این است که قابلیت اتصال در و پنجره ها به سیستم اتوماسیون منزل و یا حتی به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان وجود دارد.
9- امکان ساخت همه نوع اشکال هندسی بدون محدودیت : یکی دیگر از مهم ترین خصوصیات پروفیل های upvc قابلیت شکل گیری و امکان ساخت اشکال هندسی با تنوع زیاد است.
پروفیل ها برای شکل گیری و تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار در دمای 150 درجه سانتی گراد در مدت زمان 10 الی 20 دقیقه نگهداری شده تا شرایط لازم جهت شکل دهی به پروفیل ایجاد شود.
در قسمت بعد به ویژگی های دیگر درب و پنجره UPVC را اشاره خواهیم کرد.
ادامه مقاله در پارت بعدی .
شرکت پارس upvc با داشتن سابقه زیاد در امر تولید درب و پنجره UPVC  و نیز با دارا بودن پرسنل مجرب در زمینه تولید پنجره دوجداره upvc و خم کاری پروفیل upvc آماده ارائه خدمات به شما مشتریان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشترو سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.
شماره های تماس : 021-44893856
فاکس :0263-2823959
آدرس وبسایت :http://upvcpars.com
ایمیل : info@upvcpars.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران جنت آباد – 35 متری گلستان ( شهید مخبری ) بین شانزده متری دوم و شاهین – پلاک 250
آدرس کارخانه : کرج – پل فردیس – ابتدای جاده ملارد بعد از پمپ بنزین باران – جنب مسجدالرضا .
تلفن های کارخانه : 02632823957- 02632823958
موبایل : 09122373341 – 09123368270


پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc پنجره ,upvc ,پروفیل ,ویژگی ,امکان ,قسمت ,یراق آلات ,پنجره دوجداره ,کاری پروفیل ,پروفیل upvc ,اشکال هندسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیک سرا | دانلود آهنگ جدید eTomCl shop blog gta 5 فروشگاه خرید اینترنتی دانلودی 98